Ansøgning

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
Xxahcc
Posts: 6
Joined: 18 Sep 2011, 15:41

Ansøgning

Post by Xxahcc »

Dit Navn: Jesper Madsen

Dit Minecraft Navn: Xxahcc

Alder: 16, men ret så moden af min alder.

Sted: Fredericia

Interesser: Computer, og lidt mere computer. - Og selvfølgelig mine venner! :D

Minecraft erfaring: Ikke så stor har kun spillet siden sommerferien, men har en god fantasi så jeg kommer hurtigt på nye ting.

Hvor har du hørt om crafters.dk: Ledte efter en dansk minecraft server, som faktisk er noget, og så fandt jeg denne her, som også er ret sej. :D

Venner på serveren? ikke nogen men håber da jeg kan få nogen :mrgreen:

Hvorfor vil du joine vores server: Fordi at jeg synes at denne her server har noget at tilbyde for alle, og i ser til at have godt styr på tingene, så jeg ønsker virkeligt at komme ind

Har du læst og forstået reglerne? Ja, det går jeg ud fra at jeg har ellers lære jeg dem da :D
User avatar
kirkhammer
Posts: 410
Joined: 07 Nov 2010, 16:46
Location: Odense

Re: Ansøgning

Post by kirkhammer »

Dit Navn: Jesper Madsen

Dit Minecraft Navn: Xxahcc

Alder: 16, men ret så moden af min alder.

Sted: Fredericia

Interesser: Computer, og lidt mere computer. - Og selvfølgelig mine venner! :D

Minecraft erfaring: Ikke så stor har kun spillet siden sommerferien, men har en god fantasi så jeg kommer hurtigt på nye ting.

Hvor har du hørt om crafters.dk: Ledte efter en dansk minecraft server, som faktisk er noget, og så fandt jeg denne her, som også er ret sej. :D

Venner på serveren? ikke nogen men håber da jeg kan få nogen :mrgreen:

Hvorfor vil du joine vores server: Fordi at jeg synes at denne her server har noget at tilbyde for alle, og i ser til at have godt styr på tingene, så jeg ønsker virkeligt at komme ind

Har du læst og forstået reglerne? Ja, det går jeg ud fra at jeg har ellers lære jeg dem da :D
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
The kirkhammer has spoken.
Post Reply