Application

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
sweetmagnus
Posts: 1
Joined: 18 Sep 2011, 17:10

Application

Post by sweetmagnus »

Hej. Jeg hedder Magnus. Jeg kan godt lide at skate, selvom det overhovedet ikke har noget med min ansøgning her at gøre. Jeg er tosset, og har altid humøret i top. Mit minecraft navn er sweetmagnus og jeg er 14 år gammel. Jeg bor i østjylland.
Jeg interessere mig for computer en del computer spil, og er for nyligt begyndt at interessere mig meget for Minecraft. Jeg har spillet en del minecraft, meget multiplayer, fordi singleplayer er for kedeligt, omkring 3 måneder.
Jeg hørte fra min ven, Jonas at jeg skulle prøve at sende en ansøgning til crafters, og så her er jeg :lol:
Jeg har kew04life, bingbingwee og sweekify på serveren som jeg kender.
Fordi jeg gerne vil spille på en stabil server, der er oppe 24/7. Alle de forrige servere jeg har spillet på, har været servere der er få der kender. Det bliver kedeligt i længden.
Selvfølgelig kan jeg forstå reglerne, jeg er ikke en rebel. :shock: <(alt for dope smiley)
Jeg håber i tager jer god tid til at læse den her ordentligt igennem.
Hilsen Magnus :mrgreen:
User avatar
Supardry
Posts: 60
Joined: 07 Nov 2010, 11:58

Re: Application

Post by Supardry »

Hej. Jeg hedder Magnus. Jeg kan godt lide at skate, selvom det overhovedet ikke har noget med min ansøgning her at gøre. Jeg er tosset, og har altid humøret i top. Mit minecraft navn er sweetmagnus og jeg er 14 år gammel. Jeg bor i østjylland.
Jeg interessere mig for computer en del computer spil, og er for nyligt begyndt at interessere mig meget for Minecraft. Jeg har spillet en del minecraft, meget multiplayer, fordi singleplayer er for kedeligt, omkring 3 måneder.
Jeg hørte fra min ven, Jonas at jeg skulle prøve at sende en ansøgning til crafters, og så her er jeg
Jeg har kew04life, bingbingwee og sweekify på serveren som jeg kender.
Fordi jeg gerne vil spille på en stabil server, der er oppe 24/7. Alle de forrige servere jeg har spillet på, har været servere der er få der kender. Det bliver kedeligt i længden.
Selvfølgelig kan jeg forstå reglerne, jeg er ikke en rebel. <(alt for dope smiley)
Jeg håber i tager jer god tid til at læse den her ordentligt igennem.
Hilsen Magnus

Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
User avatar
xcanner
Posts: 1748
Joined: 06 Nov 2010, 03:22
Contact:

Re: Application

Post by xcanner »

Inaktiv
It's all about the community
Post Reply