Læs Venlist ansøninger

Kritik af Crafters.dk
Post Reply
Xxahcc

Læs Venlist ansøninger

Post by Xxahcc »

Jeg tror ikke i læse så de ansøgninger i kigger sikkert kun på hvor meget man har skrevet, så jeg syntes det er latterligt at man skal skrive en roman før i overhovedet gider at læse det og aligevel sriver i

Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk '

det er fuckt op så skriv da for helvede at i ikke gider at have flere ind på severren :x

skriv tilbage hvis det er forkert
kirkhammer

Re: Læs Venlist ansøninger

Post by kirkhammer »

det er meget forkert det du skriver... jeg læser alle ansøgninger fra start til slut men prøv du at bedøm om en person er moden nok til at komme ind på en server når personen maks skriver en ½ linje til hvert svar... det er ikke helt muligt vel? vi har en server med næsten ingen griefere og vi har et sammen hold hvor alle kan spille uden at blive chikaneret og hvor alle føler sig velkomne dette standart kan vi kun opretholde ved at have en vis standart for hvem vi lukker ind og hvis folk ikke kan skrive andet end den ser sej ud og jeg griefer ikke så er det jo bare ikke meget at komme efter vel?

Jeg håber du vil bruge lidt tid på din ansøgning hvis du altså vil ind for jeg har endnu ikke hørt om nogen der synes denne server ikke er værd at spille på tvært imod....
The kirkhammer has spoken.
Xxahcc

Post by Xxahcc »

jeg ved godt at det kan være svært at bedømme om man er moden nok når man kun skriver en ½ sætning.
Men der nogle som mig der ikke kan skrive en roman, fordi man ikke ved hvad der skal skrives om når man har svaret alle sætninger.
Gulerod

Post by Gulerod »

Xxahcc wrote:Jeg tror ikke i læse så de ansøgninger i kigger sikkert kun på hvor meget man har skrevet, så jeg syntes det er latterligt at man skal skrive en roman før i overhovedet gider at læse det og aligevel sriver i

Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk '

det er fuckt op så skriv da for helvede at i ikke gider at have flere ind på severren :x

skriv tilbage hvis det er forkert

Hvis jeg nu siger til dig at du skal prøve at tage et kig på nogle af de tons ansøgninger der kommer hele tiden, ville du kunne se hvor mange af den her slags der kommer:

"Hej, promote mig plz" eller andet meget meget kortfattet.

Det har intet med ikke at ville have flere ind på serveren, men at standarden måske er højnet lidt da vi nu har flere hunrede der er banned pga. de alligevel ikke kunne opføre sig ordentlig selv efter en ok ansøgning og folk der påstår følgende "Ja jeg har læst og fattet reglerne, og kunne aldrig finde på at bryde dem"
xcanner

Post by xcanner »

Flyttet topic.
It's all about the community
miscje

Post by miscje »

Jeg vil da også lige komme med mit input her. Jeg er helt sikker på, at samtlige admins/mods læser HELE ansøgningen igennem - ellers ville det ikke give mening at bede folk om at fylde mere på. Vores erfaring siger os, at jo bedre ansøgning = jo mere seriøsitet = mindre griefing. Hvis du ikke tror på os, kan du jo prøve at læse nogle af de mange ansøgninger, der er afvist fordi de til forveksling ligner en andens. Hvis vi ikke læser ansøgningerne, vil vi jo ikke kunne "afsløre" disse...
det er fuckt op så skriv da for helvede at i ikke gider at have flere ind på severren
Må vi lige få kammertonen?! Det giver jo ikke mening, at vi ikke vil have flere brugere ind på serveren - det er jo netop spillerne, der holder serveren i gang. Jeg synes personligt det er federe jo flere, der spiller herinde, men ikke for enhver pris.
You stay classy
julemand101

Post by julemand101 »

Vi har stort set altid (kun i starten var der ikke noget krav) haft krav til at man laver en ansøgning for at komme ind på den her server pga. vi netop ønsker at kunne bedømme den enkelte bruger vi tager ind på serveren. Serveren har nu kørt i et år og vores erfaringer siger os at det er den helt korrekte model at benytte for os. Antallet af griefere er ret lavt set ud fra andre servere mens vi samtidig stadig har rigtig mange brugere.

Jeg læser alle ansøgninger igennem jeg godkender og det gør alle andre admins også. Ud fra hvor mange brugere vi har på serveren og hvor mange griefere vi fanger kan der stilles mindre/højere krav til den enkelte ansøgning men hvis vi godkender en lidt svag ansøgning vil der oftets så være en skrappere test inde på selve serveren.

Vores erfaringer er desuden at de ansøgere der bliver afvist oftest også er dem vi ikke ønsker at have inde på serveren når vi møder dem ingame. Hvis du vil ind på serverne er min anbefaling at du skriver en ordentlig ansøgning. Hvis du ikke aner hvad du skal skrive så se på andre ansøgninger og få inspiration (IKKE KOPIERER). Hvis du ikke ønsker at skrive en ansøgning (Evt. fordi du synes det er fjollet) så findes der mange andre Minecraft servere du kan spille på. Vi er ikke en server der har et mål at have flest mulige brugere men vi ønsker derimod at skabe en god oplevelse for de brugere der allerede er inde på serveren.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
mkh1982

Post by mkh1982 »

Jeg syntes ikke at det er dårligt man skal lave en ordentlig ansøgning. Det er en kanon god server så self. skal man også yde lidt mere og vise at man faktisk er seriøs og faktisk vil spille på serveren. Har en teroi om at alle dem der kun kommer for at ødelægge, grife og snyde de holder sig væk når de skal yde noget for at komme ind.

\\mkh1982
Image
Wufei

Post by Wufei »

Til at starte med, ville jeg slet ikke kommentere på denne tråd, da sproget alene fra "kritikeren" afspejler en useriøs debat!

Jeg kan love dig for at vi læser enhver ansøgning grundigt igennem, men da flere og flere blot er en kopi af forrige ansøgning med tydelige "sjuske" fejl, gider vi heller ikke at give et dybdegørende svar tilbage til dem. Retningslinjerne er simple og enkle, og kan ansøgeren ikke følge og overholde disse, ja så er det vist alene grundlag nok for hvor meget de interessere sig for det. Jeg giver med glæde en personlig tilbagemelding til hver ansøgning jeg læser igennem, men hvis du vidste hvor meget af vores fritid vi lægger i at gøre denne servere til et godt sted at være, så ville du måske have en anden holdning. Husk på, serveren er gratis og du betaler intet for at spille på den. Vi bliver ikke betalt for at gøre vores arbejde. Det alene afspejler sig alt sammen i vores interesse for denne server!

Så med alt respekt, gider du godt at holde en sober tone næste gang du vil have vores opmærksomhed, tak!
"This is why we are here, because this little blue diamond has 1562 uses!"
E = MineCraft² | That guy with the rocks.
Post Reply