Ansøgning

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
Xxahcc
Posts: 6
Joined: 18 Sep 2011, 15:41

Ansøgning

Post by Xxahcc »

Mit Navn er Jesper Madsen

Mit Minecraft Navn er Xxahcc

Alder: bliver 16 her den 24 september

Sted hvor jeg er for det meste er Fredericia eller Gram efterskole 3. år i træk på samme efterskole

Interesser: Computer, Efterskole, og selvfølgelig mine venner! for det at sidde alene er ikke lige altid mig vis man ikke kan tale med nogen, men kun sidder i et rum og er usocial.

Minecraft erfaring: Ikke så stor har kun spillet siden sommerferien, men har en god fantasi så jeg kommer hurtigt på nye ting. som kunne gøre serveren sejere og og mere spænende så der også er flere der joner serveren. som sagt jo flere jo bedre :D

Hvor har du hørt om crafters.dk: Ledte efter en dansk minecraft server, som faktisk er noget, og så fandt jeg denne her, og det er fedt fordi at det er dansk og er så stort som det er.

Venner på serveren? ikke nogen men håber da jeg kan få nogen. det er ikke fordi jeg ikke vil andet end at finde venner, men for at have nogen at tale med hvad der kunne være fedt at lave på serveren.

Hvorfor vil du joine vores server: Fordi at jeg synes at det kunne være fedt at komme ind på en dansk server (for er ikke den bedste til engelsk), og har ikke spillet online før men håber det bliver mega fedt første gang.

Har læst og forstået reglerne sådan da ellers lære jeg dem nok hen ad vejen. Håber jeg da ej jeg er ikke en regl bryder, det er jo ikke svært at holde fingerne fra det andre laver eller har lavet, og jeg ved at jeg selv vil bliver mega sur vis nogen ødelage det jeg har lavet eller laver.
User avatar
kirkhammer
Posts: 410
Joined: 07 Nov 2010, 16:46
Location: Odense

Re: Ansøgning

Post by kirkhammer »

vil sige for en der siger han ikke kan lave gode ansøgninger synes jeg nu du gjorde ret flot. din ansøgning er godkendt hop online, tag testen af en admin/mod
The kirkhammer has spoken.
User avatar
Xxahcc
Posts: 6
Joined: 18 Sep 2011, 15:41

Re: Ansøgning

Post by Xxahcc »

et lille spørsmål hvordan finder jeg en admin?
User avatar
Marcus007363
Posts: 573
Joined: 16 May 2011, 12:51
Location: Danmark

Re: Ansøgning

Post by Marcus007363 »

Bare gå ind på serveren og spørg efter en admin eller en moderater :D
(y)
User avatar
spy
Posts: 90
Joined: 06 Nov 2010, 10:33

Re: Ansøgning

Post by spy »

Xxahcc wrote:et lille spørsmål hvordan finder jeg en admin?
du hopper på serveren, og skriver /list. så kan du se de admin som er online pt, hvis de ikke svare lige med det sammen, kan det være de lige er igang med noget andet, så vent ! de skal nok vende tilbage til dig, hurtigs mugligt ;-)

/Spy
User avatar
Xxahcc
Posts: 6
Joined: 18 Sep 2011, 15:41

Re: Ansøgning

Post by Xxahcc »

OK tak det vil jeg prøve at gøre :D
Post Reply