Dit navn: Rasmus
Minecraft navn: oOBioOo, det er en forkortelse af BioHazard
Alder: 15.
Leve sted: SydSjælland, Dalmose.
Interesser: Ved ikke rigtig hvad jeg interesser mig for men jeg bruger endel tid på mincraft.
Minecraft erfaring: Jeg har spillet ligesiden Minecraft Alpha 1.2.5, jeg er en bygger, og jeg ved det basiske om redstone. Men kan måske lidt mere end jeg tror.
Venner på Serveren: DKzharsstylerz, det var også ham der fortalte mig om crafters.dk
ohh og lige det sidste!: jeg over vejer at lave nogle minecraft videoer og poste dem på youtube under brugeren BioHazardOo. Og det ville virkelig fedt vis jeg kunne gøre det fra jeres server! (bare rolig det har ikke noget med let's play serier )
Hvorfor vil du joine vores server?: Jeg har brug for en mega fed server med ingen Griefer på den(har dårlige minder om griefer...) jeg trenger også lidt til at møde nogle nye personer og bygge med dem!
har du læst og forstået reglerne?: Ja det har jeg! Og lover at jeg aldrig vil bryde en med mindre jeg ikke har opdaget at jeg har. men vis det sker lover jeg også at ordne det igen ;D
Ansøgning fra BioHazard!
- Casper98dk
Re: Ansøgning fra BioHazard!
TheDKhardstyle? han har været banned i et par måneder...
- oOBioOo
Ja jeg ved han har været banned, men det var en fejltaglse fra hans side
han failed anmodningen fordi han ikke havde læst reglerne...
han failed anmodningen fordi han ikke havde læst reglerne...
- Ninjastick
Er "TheDKhardstyle" og "DKzharsstylerz" ikke 2 forskellige brugere? Jeg mindes at have tænkt lidt over hvor tæt de 2 navne lå på hinanden.Casper98dk wrote:TheDKhardstyle? han har været banned i et par måneder...
En god ven lader dig aldrig gøre noget dumt! Alene...
- Casper98dk
Bio, theDkHardstyle blevet banned for at bruge client-mods (som flyve mod, speedhack)
Jeg ved ikke om det er 2 forskellige mennesker vi snakker om
- oOBioOo
Jo det er det undskyld fik ikke lige set ordenligt efterCasper98dk wrote:Bio, theDkHardstyle blevet banned for at bruge client-mods (som flyve mod, speedhack)
plus jeg skrev forkert i min andsøgning
han hedder DKzHardstylerz og han er ikke blevet banned bare blockeret så han ikke kan bygge. (eller osse bestod han ikke ansøgning )
- CptTomatoKing
- bobiboblolo
Inaktiv, det er da fra admin/moderator siden er er stadig ikke kommet et reply fra en.
- CptTomatoKing
1. Jeg gik igennem flere ansøgninger.. det jeg har kikket på er hvornår der sidst er svaret på eller ændret en besked, ikke hvem der skrev eller hvad der blev skrevet..bobiboblolo wrote:Inaktiv, det er da fra admin/moderator siden er er stadig ikke kommet et reply fra en.
2. Det er rigtigt at inaktiviteten er fra vores side og det er ikke godt :/
3. Her er så et svar:
DKzharsstylerz har ikke fået et ban (se hans ansøgning) og jeg godkender denne ansøgning.
Jeg vil gerne sige undskyld til bio for den inaktivitet der har været fra vores side
⚒ To mine, or not to mine...
- oOBioOo
Det her helt okay!007mads1 wrote:1. Jeg gik igennem flere ansøgninger.. det jeg har kikket på er hvornår der sidst er svaret på eller ændret en besked, ikke hvem der skrev eller hvad der blev skrevet..bobiboblolo wrote:Inaktiv, det er da fra admin/moderator siden er er stadig ikke kommet et reply fra en.
2. Det er rigtigt at inaktiviteten er fra vores side og det er ikke godt :/
3. Her er så et svar:
DKzharsstylerz har ikke fået et ban (se hans ansøgning) og jeg godkender denne ansøgning.
Jeg vil gerne sige undskyld til bio for den inaktivitet der har været fra vores side
Men syntes det tog lidt langtid for jer at tjekke min ansøgning