ansøgning

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
loldk999
Posts: 1
Joined: 30 Aug 2011, 21:07

ansøgning

Post by loldk999 »

Navn:Emil

ingamenavn:loldk999

alder:12

hvorfor vil du ikke ind på serveren:Jeg vil godt ind på serveren fordi der er mange der spiller den og der er mange der skriver gode comments om server

Jeg vil være rigtig glad hvis jeg må komme ind og havde det sjovt

Jeg ved at jeg nok ikke er så "moden" som mange andre med holder reglerne og bygger en masse gode ting

Hvad jeg syntes der er godt ved serveren: Jeg syntes det er rigtig godt at man kan lave shops og låse sin "chest's" så du ikke får indbrud

Fritidsinteresser: Fodbold computer League of legends og minecraft

Hvor har jeg hørt om serveren: via den der mcserverlist.dk

Har du forstået reglerne: Ja det har jeg og jeg acceptere dem

Jeg har spiller andre servere før: jeg spillede en server der gik ned lige pludslig og en masse singelplayer

Hvis folk vil kontakte mig så hedder jeg loldk999 på skype
Last edited by loldk999 on 30 Aug 2011, 21:49, edited 2 times in total.
User avatar
Pars
Posts: 1165
Joined: 06 Nov 2010, 10:03
Location: København

Re: ansøgning

Post by Pars »

loldk999 wrote:Navn:emil

ingamenavn:loldk999

alder:12

hvorfor vil du ikke ind på serveren:Jeg vil godt ind på serveren fordi der er mange der spiller den og der er mange der skriver gode comments om server

Jeg vil være rigtig glad hvis jeg må komme ind og havde det sjovt :)
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
User avatar
andreas1xd
Posts: 114
Joined: 05 Apr 2011, 13:41

Re: ansøgning

Post by andreas1xd »

hvorfor vil du ikke ind på serveren:Jeg vil godt ind på serveren fordi der er mange der spiller den og der er mange der skriver gode comments om server ??? :?:
User avatar
kirkhammer
Posts: 410
Joined: 07 Nov 2010, 16:46
Location: Odense

Re: ansøgning

Post by kirkhammer »

jeg kan godt godkende din ansøgning kom ingame og tag testen fra en admin/mod
The kirkhammer has spoken.
User avatar
xcanner
Posts: 1748
Joined: 06 Nov 2010, 03:22
Contact:

Re: ansøgning

Post by xcanner »

Trækker lige kirkhammers accept tilbage. Kan se du tidligere er minimum blevet bannet fra 2 servere pga. flyhack og grief.

Kan du komme med en rigtig god grund til at du ikke vil gøre det samme på crafters.dk?
It's all about the community
Post Reply