Banned

Har du spørgsmål til din straf? Så skriv et indlæg her, i et ordenligt sprog.
DayloX

Banned

Post by DayloX »

Hej Crafters,
Jeg er blevet bannet for at griefe i spawn.
Efter lang tid væk fra MC, valgte jeg at gå ind i spillet igen på Crafters, hvor jeg i sin tid startede med at spille sammen med Supardry.
Da jeg kommer ind, er jeg fanget i et hus (som jeg senere får at vide er nybygget, til at modtage nye spillere) Jeg kan ikke finde en udvej, og vil derfor fjerne noget af væggen for at komme ud. Jeg skriver en ven, der stadig spiller på serveren, der forklarer jeg skal skrive /spawn for at komme op igen.
Jeg kommer op og begynder at gå rundt.
En admin kontakter mig og siger jeg har griefet. Jeg undskylder og siger at det ikke var meningen. Jeg er desværre distraheret og svarer derfor ikke hele tiden på hans beskeder til mig. Da jeg vender tilbage er jeg lukket inde i et fængsel og er bannet for 30 dage. Jeg snakker med Supardry og ser at jeg er bannet for livstid.
Jeg beder derfor admin om at unbanne mig, da jeg på ingen måde har villet griefe med vilje, eller i det hele taget har intentioner om at ødelægge folks arbejde.
Med venlig hilsen
M. Pedersen, DayloX
Supardry

Re: Banned

Post by Supardry »

Ja jeg vil gerne ha dig ind igen ven.
bobiboblolo

Post by bobiboblolo »

Læste du ikke skiltet med "Hvis du vil ud skriv /spawn"?
Image
DayloX

Post by DayloX »

Havde jeg set det omtalte skilt, var denne kedelig situation ikke opstået :(
Wufei

Post by Wufei »

Kære DayloX,

Som ældre MC spiller på serveren, burde du vide bedre end mange andre, at vi ikke tolererer griefing på nogen måde. Da jeg loggede ind, blev jeg kontaktet i chatten af andre spillere om, at nogen havde griefet spawn området og via logblok kunne jeg konstatere at det var dig.

Da jeg tog direkte kontakt til dig og spurgte om hvorfor du havde griefet spawn, var du ikke bekendt med det og skulle først have det fremvist. Griefingen drejede sig om en ødelagt sandvæg bag pejsen i spawn og uld som var fjernet i gulvet. På den baggrund gav jeg dig 30 dages jail, da det nye område var knap 24 timer gammelt.

Det du kunne have gjort istedet var, at enten prøve dit /home (da du skriver du er en ældre spiller), læse skiltene som alle andre har gjort hvor der står hvordan man kommer ud, eller have spurgt om hjælp ingame til en moderator eller andre spillere hvis der ingen mods var online. Da folk også begyndte at skrive i chatten omkring griefingen, burde du med det samme have reageret med en undskyldning og skrevet at det var dig og evt. at du skulle have hjælp med at udbedre skaden.

Jeg vil godt gå med til at give dig én chance mere, men da det ikke har været min beslutning om at banne dig, kan jeg ikke hjælp dig mere her. Det er op til den enkelte admins beslutning. Hvis du bliver benådet, vil du ikke få flere chancer af mig.
"This is why we are here, because this little blue diamond has 1562 uses!"
E = MineCraft² | That guy with the rocks.
DayloX

Post by DayloX »

Hej Wufei, tak for dit seriøse svar tilbage.

Jeg vil først og fremmest beklage og undskylde, det som har været gjort. Jeg beklager meget, mine manglende svar, da jeg ikke var fokuseret på, hvad der skete i MC.

Min griefing var en komplet hjerneblødning, og det indrømmer jeg helt og holdent.
Hvis du har mulighed for at kigge LOG, kan du se, at det er meget, meget lang tid siden jeg har spillet MC.

Jeg takker og modtager for din udmelding at du går ind for at give mig en chance mere med vished om, at det på ingen måde bliver nødvendigt at give mig en chance mere.
Jeg kommer ikke til at lave samme dumme fejl igen!
xcanner

Post by xcanner »

Skriv en ny ansøgning, bedre end den du allerede har lavet...
It's all about the community
DayloX

Post by DayloX »

Det er gjort. :)
Kachuu

Post by Kachuu »

Forstår ikke hvorfor lige præsis denne sag får en chance til når der er så mange andre som har fået nej med det sammen.

Måske det kunne uddybes lidt nærmere ?
Negative abelort kachuu - ChristinaKipker.

Hvis jeg virker sur og negativ, så tænkt på det på denne måde: Jeg er sur og negativ - Så i ikke behøves at være det !
xcanner

Post by xcanner »

Kachuu wrote:Forstår ikke hvorfor lige præsis denne sag får en chance til når der er så mange andre som har fået nej med det sammen.

Måske det kunne uddybes lidt nærmere ?
Gammel spiller, andre "står" inden for ham. Det var oprindeligt jail han fik, som blev konverteret til ban.
It's all about the community
Post Reply