Name:
Hej jeg hedder Drdiller eller Lars og er firretyve jeg har i tidens løb leget meget med minecraft men har haft holdt en to måneders pause. jeg er en nørdet gamer fra Albertslund og udannet med en dejlig slagterhumor.
Jeg har skype/teamspeak/ventrilo til rådighed jeg bygger for det meste enden hele byer, "perleplader", labyrinter og forlystelses parker.
Jeg er meget kreativ med vand/lava/sand men den store passion er at bygge nye og spøjse ting. har tidligere spillet på Blackmarket serveren og på Thedeath.net men de virker til at være i udu og derfor søger jeg nu ind til jer da det virker som om i har styr på tingene og at der er lidt frihed med ansvar.
Til dagligt spiller jeg en del rollespil både i københavn men også over resten af landet og er igang med at afvænne mig fra LoL da det greb for meget af min tid. jeg har spillet 1 månede efter alfa startede og så til for et par måneder siden.
jeg fandt jer via en google søgning at nogen kommenterede at man skulle whiteliste sig og det tænkte jeg lige var mig. Så vidt jeg ved kender jeg ingen på serveren men det kan da godt være der dukker et par stykker op der måske kender mig.
I min tid som bygger har jeg set mange pæne flotte og fede ting og givet ros for dem. derimod har jeg også set grimme, kedelige og sørgelige eksempler. har dog lært at holde min mening for mig selv grundet at man kan nemt blive såret over det jeg vil kalde "kunst". Og derfor kommer jeg kun med skarp kritik hvis man direkte beder mig om det.
Det sjoveste jeg dog har set var på en server hvor nogen havde lavet en smadret sparregris hvor Joakim Von And kom vred ud med en bajer i hånden. high5 til ham der lavede den
Jeg har læst og forstået reglerne de burde ikke være svære at efterleve, håber i vil tage Pænt imod Doktoren
Mvh. Lars Aka. Drdiller
<- Accept the Doktor
- xcanner
Re: <- Accept the Doktor
Godkendt hop ind på serveren for at få en test. Vi bruger forresten ikke whitelist, men "greylist". Dvs. alle kan komme ind på serveren, men kun dem der ansøger og bliver godkendt (VIP) kan bygge.
It's all about the community
- Drdiller
Hvad er den nye servers navn ?
Eller hvorn og hvor ledes efter updaten kan jeg ikke komme ind ?
Eller hvorn og hvor ledes efter updaten kan jeg ikke komme ind ?
- Drdiller
jeg kan godt komme ind på Test serveren men ja ?
- CptTomatoKing
Hovede serveren køre stadig 1.7.3 ind til bukkit (og de vigtigste plugins der til) bliver opdateret for at undgå en støre katastrofe (grif, brand osv.)..
Dette står også på hjemmesiden og her på forumet.
Dette står også på hjemmesiden og her på forumet.
⚒ To mine, or not to mine...