Bukkit til Minecraf 1.8.1 ude nu!

Nyheder fra holdet bag crafters.dk samt events.
User avatar
julemand101
Posts: 3327
Joined: 06 Nov 2010, 19:12
Location: Brabrand
Contact:

Re: Bukkit til Minecraf 1.8.1 ude nu!

Post by julemand101 »

Jeg kan lige melde at der samtidig er kommet opdatering til blandt andet MobArena så vi kan (mis)bruge alle de nye mobs der er i 1.8. :)
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
User avatar
bobiboblolo
Posts: 484
Joined: 29 Dec 2010, 19:53

Re: Bukkit til Minecraf 1.8.1 ude nu!

Post by bobiboblolo »

julemand101 wrote:
bobiboblolo wrote:Kan vi ikke vente lidt med at restarte PvP efter en update, bare et par dage så dem som har opdateret også kan få sine ting? :D
Vi nulstiller IKKE PvP i denne her omgang:
viewtopic.php?f=25&t=1920

Det ved jeg godt mener bare til 1.9.
Image
User avatar
giantbob
Posts: 4
Joined: 19 Aug 2011, 16:44

Re: Bukkit til Minecraf 1.8.1 ude nu!

Post by giantbob »

Det ser ud til at mojang pumper stuff ud i dobbelt tempo fordi spillet skal udgives til november.
User avatar
julemand101
Posts: 3327
Joined: 06 Nov 2010, 19:12
Location: Brabrand
Contact:

Re: Bukkit til Minecraf 1.8.1 ude nu!

Post by julemand101 »

Kan jo også bare være at de har en del sideprojekter som de ikke har ville vise offentligt før de var færdige. Vi ved at der var rigtig mange ting i 1.8 der manglende fordi de var blevet flyttet til 1.9. Bare fordi tingene er flyttet betyder det ikke at det ikke er lavet endnu men kan sagtens være at der stadig var mange bugs. Så de ting vi ser nu i 1.9pre er sikkert mest 1.8 ting der var blevet flyttet ud og vi har nu muligheden for at tjekke disse ting ud (og se hvor mange fejl der stadig er ved dem). :)
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
User avatar
giantbob
Posts: 4
Joined: 19 Aug 2011, 16:44

Re: Bukkit til Minecraf 1.8.1 ude nu!

Post by giantbob »

Taget fra Notch's twitter :)
notch Markus Persson wrote:The reason we're releasing stuff so closely now is a push before the release in November! Server admins and modders, have patience. ;)
Det må være for at finde alle bugs før de sender spillet ud. Det er noget lårt for servers som denne her. Jeg har fx ikke haft en anden minecraft med 1.7 på for at spille på crafters. Selvom jeg måske burde. Gik jo glip af fødselsdagen osv.

Notch er iøvrigt totalt åben vedrørende hans sideprojekter. Konstant tweets med billeder osv.
User avatar
julemand101
Posts: 3327
Joined: 06 Nov 2010, 19:12
Location: Brabrand
Contact:

Re: Bukkit til Minecraf 1.8.1 ude nu!

Post by julemand101 »

Øh what? At han udgiver pre-releases er jo ikke noget problem for os eftersom spillerne ikke automatisk får disse versioner. Hvad angår 1.8 opdateringen er der sket rigtig mange ting igen ved spillet og det tager derfor Bukkit udviklerne længere tid. Jo mindre der der er lavet ved hver version jo hurtigere kan Bukkit lave en version.

Så hvis man skal se på hvad der er trælst så er det mere at 1.8 udkommer som automatisk opdatering før Bukkit er klar. Man burde lave sådan at klienten spørger brugeren efter om han ønsker at opdatere således han blot kan lade vær med at opdatere indtil Bukkit er opdateret! (jeg håber du forstår pointen at det er brugere som dig der er problemet her og man kan helt undgå problemerne som det er nu selvom det vil være en dejlig luksus at kunne vælge mellem Minecraft versioner i launcher).
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
User avatar
Marcus007363
Posts: 573
Joined: 16 May 2011, 12:51
Location: Danmark

Re: Bukkit til Minecraf 1.8.1 ude nu!

Post by Marcus007363 »

julemand101 wrote:
giantbob wrote:1.9 pre-release ^^

link til det på Jeb's twitter
Argh skulle lige til at skrive det. Nå men jeg ved endnu ikke om det er noget vi vælger at køre på test serveren (kommer mest an på hvor stabilt det lige er og om der er nogle vigtige features. Lige i øjeblikket ligner det nu mest et forsøg på at få folk til at finde flest mulige fejl). :)
okay lad mig lige få det her på det rene. Så i siger der er kommet et link til 1.9 pre release? Og hvis ja kan ikke nogen så poste det her inde?
(y)
User avatar
julemand101
Posts: 3327
Joined: 06 Nov 2010, 19:12
Location: Brabrand
Contact:

Re: Bukkit til Minecraf 1.8.1 ude nu!

Post by julemand101 »

Du kan nemt finde det via Google og diverse sider. Ingen grund til vi giver dig den service. Ved nemlig ikke om vi må poste linket. Desuden er det aldrig smart at download filer som random personer linker til. ;)
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
User avatar
Marcus007363
Posts: 573
Joined: 16 May 2011, 12:51
Location: Danmark

Re: Bukkit til Minecraf 1.8.1 ude nu!

Post by Marcus007363 »

julemand101 wrote:Du kan nemt finde det via Google og diverse sider. Ingen grund til vi giver dig den service. Ved nemlig ikke om vi må poste linket. Desuden er det aldrig smart at download filer som random personer linker til. ;)
Okay :D

EDIT: Men kommer der også en test server med 1.9 pre release?
(y)
User avatar
Casper98dk
Posts: 1088
Joined: 31 Dec 2010, 13:47
Location: In-game building something.

Re: Bukkit til Minecraf 1.8.1 ude nu!

Post by Casper98dk »

da ikke med pre-release. Der kommer vel når 1.9 kommer ud, men Pre-release... Der er mange bugs og sådan og er jo ikke det rigtige spil. Mere en lille demo på den update der kommer senere. Så det skal du ikke regne med :) Men der er jo også masser ting i 1.8.1 der skal leges med som jeg (personligt) ikke har nået at prøve, Mange ting der endeligt kan bygges på serveren :)

Keep up the good work Jule ;)
Image
Tidligere Avis redaktør. Nu ham der brokker sig. Og ser jer bygge.

-Casper
Post Reply