Ansøgning

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
00hefra

Ansøgning

Post by 00hefra »

Navn: Heine

Minecraft navn: 00hefra

Alder: 17

sted: Nordjylland

Interesser: computer, league of legends, og minecraft.

hvad i kan forvente af mig: i kan forvente at jeg tager minecraft meget seriøst faktisk så seriøst at jeg bygge mine ting færdige inden for kort tid hvilket jeg har fået meget ros for. jeg bygger ting meget detaljeret eftersom jeg bygger mine ting så de er helt færdig gjort og ikke mangler noget

Minecraft erfaring: jeg har spillet rigtig meget singleplayer, jeg har også spillet rigtig meget multiplayer i snart et år tror jeg, jeg fik fortalt af admin på multiplayer servern at jeg byggede nogle rigtig fede ting. der var som fx. et skib jeg byggede for første gang. jeg fandt en masse youtube videoer og så hvordan de havde bygget deres skibe, hvorefter jeg selv gik i gang og jeg syns selv det blev pisse fedt. det samme syns admin, han sagde han aldrig havde set et flottere skib på hans server.

Hvor har du hørt om crafters.dk: ja. via en klasse kamerrat

Venner på serveren? ja en fra min klasse, han hedder bols123 (tror jeg)

Hvorfor vil du joine vores server: fordi jeg syntes minecraft er et rigtigt sjovt spil og jeg kunne godt tænke mig og hjælpe folk med at bygge nogle fede huse evt. bygge nogle sammen med min ven. og da han fortalte om serveren tænkte jeg bare, fedt!!!!!!

jeg har læst reglerne et par gange og forstået dem.
Last edited by 00hefra on 23 Sep 2011, 21:11, edited 4 times in total.
RMJ1984

Re: Ansøgning

Post by RMJ1984 »

Ikke den længste ansøgning, men synes egenligt den virker fornuftig nok.
Wufei

Post by Wufei »

Kære Heine,

Jeg ville virkelig gerne vide lidt mere om dig selv som person. Du skriver at du har spillet en del multiplayer og fået gode udtalelser fra andre admins. Hvilke andre servere har du da spillet på? Hvad fik du ros for og hvad byggede du? Kom med lidt mere kød på din ansøgning. Vi skulle gerne vide lidt om dig, inden vi lukker dig ind ;) Bare skriv update med dato i toppen af din ansøgning , når du har opdateret den.
"This is why we are here, because this little blue diamond has 1562 uses!"
E = MineCraft² | That guy with the rocks.
miscje

Post by miscje »

Wufei wrote:Kære Heine,

Jeg ville virkelig gerne vide lidt mere om dig selv som person. Du skriver at du har spillet en del multiplayer og fået gode udtalelser fra andre admins. Hvilke andre servere har du da spillet på? Hvad fik du ros for og hvad byggede du? Kom med lidt mere kød på din ansøgning. Vi skulle gerne vide lidt om dig, inden vi lukker dig ind ;) Bare skriv update med dato i toppen af din ansøgning , når du har opdateret den.
You stay classy
julemand101

Post by julemand101 »

Ansøgningen er godkendt. (snakket med ham og han er ordblind så det trækker ikke ned at sætningerne er kringlet) ;)
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
Post Reply