I forbindelse med Beta 1.8 er der kommet en del ny i spillet,-
- NPC byer (som i Beta 1.9 eller senere) bliver befolket af NPC'er.
- Strongholds (kæmpe "naturlige" dungeons).
- Automatisk generet forladte mineskakter (dem med træ og "halve" minetracks).
Da "adventure" world pt. er et midlertidigt world betyder det ikke så meget, men hvordan skal vi i fremtiden tage stilling til disse i forhold til reglerne? Skal NPC byer f.eks. være "fredet"? Hvad med strongholds og mineskakter?
Kom med input nu, inden det er for sent
Diskussion om nye regler (NPC byer, strongholds mm.)
- xcanner
Diskussion om nye regler (NPC byer, strongholds mm.)
It's all about the community
- Rekalty
Re: Diskussion om nye regler (NPC byer, strongholds mm.)
Så længe Adventure Map er et der resettes jævnligt, ville jeg selv mene at intet skulle fredes. Man har naturligvis lov til at bygge der, men skal være klar over at intet vil holde specielt lang tid, især efter en reset...
- xcanner
viewtopic.php?f=25&t=1920Rekalty wrote:Så længe Adventure Map er et der resettes jævnligt, ville jeg selv mene at intet skulle fredes. Man har naturligvis lov til at bygge der, men skal være klar over at intet vil holde specielt lang tid, især efter en reset...
Det er planen at have et "fast" adventure map med tiden. Dog vil PvP/FFA ganske rigtigt blive jævnligt resat.
It's all about the community
- Casper98dk
Syntes man skal have lov at overtage dem, men bare at rive dem ned virker lidt træls. Mineshafts skal du totalt have lov at ødelægge og mine, bare gør det åbenlyst hvis du overtager den, da det kan være svært at se om den er ejet når du støder ind i den. Dungeons/thingys skal man have lov at smadre da det giver nogle nye blocks som ikke kan skaffes på andre måder. Man kan evt sige at abandon mineshafts er alle mans eje, så hvis du støder ind i dem tager du det du vil eller lader være... det syntes jeg man skal.
- miscje
Jeg synes, at NPC's skal være fredede som de eneste. Strongholds og "efterladte" mineskakter må man gøre ved som man lyster...
You stay classy
- bobiboblolo
Jeg syncs strongholds og NPC byer skal fredes.
- Marcus007363
Der er et sted (normalt) i alle stronghold´s hvor der er en træ dør men der er ingenting bag den det er det eneste tidspunkt hvor man faktisk har brug for ay smadre noget i stronghold´s for at komme viderebobiboblolo wrote:Jeg syncs strongholds og NPC byer skal fredes.
(y)
- maja4626
Synes NPC byer skal være fredet! Dog må man godt bygge videre på dem, bare ikke rive de gammel bygninger ned. Synes dog bare man skal holde sig til 'temaet' så.
Synes ikke de andre skal være fredet.
Synes ikke de andre skal være fredet.