Hej.
Mit navn er Christian.
Mit ingame navn er CWG701.
Det er cirka et halvår siden, at jeg blev banned. Jeg har haft svært ved at finde en anden minecraft server, som jeg kan spille på. De andre servere jeg prøvede, var ikke lige mig. Men crafters der imod var lige mig. Den har nærmest det hele. Gode admins, venlige spillere og ikke mindst, er de danskere. Men jeg er virkelig ked af det, over at jeg svinede fyhu til og at jeg smed vores fælles (Jeg og fyhu) ressourcer ud. Jeg ved ikke hvad jeg tænkte, da jeg gjorde det. Jeg har sagt undskyld til fyhu, og vi er blevet gode venner igen. Men jeg håber, at jeg kan få en chance til.
Mvh CWG701
Unban request
- Fyhu
Re: Unban request
Jeg synes at det er iorden.
Vi er blevet venner igen, og snakker godt sammen igen.
Jeg synes det iorden at man bliver banned perm p.ga hacks. Men lige nu i den her POST, forstå jeg det ikke hvis han ikke bliver unbannet. Det er jeres beslutning, men drengen fortjener det, det snart 1år siden han er blevet banned.
Fyhu
Vi er blevet venner igen, og snakker godt sammen igen.
Jeg synes det iorden at man bliver banned perm p.ga hacks. Men lige nu i den her POST, forstå jeg det ikke hvis han ikke bliver unbannet. Det er jeres beslutning, men drengen fortjener det, det snart 1år siden han er blevet banned.
Fyhu
- julemand101
Re: Unban request
Jeg vil lige tilføje at han blev banned d. 25 Juni 2011 så det er vidst lidt overdrevet at sige "snart 1 år siden".
Jeg vil dog gå med til at give dig en til chance til (ud fra de omstændigheder at Fuhu kan acceptere dig) men du får lov til at komme igennem hele processen igen eftersom din ansøgning dengang var temmelig mangelfuld og ikke følger de standarder vi har nu til ansøgningerne. Derfor skal du skrive en ny ansøgning samt gå igennem testen igen.
Samtidig skal jeg lige gøre dig opmærksom på at du vil blive perm. banned øjeblikkeligt hvis du laver den mindste overtrædelse af reglerne. Det vil sige at hvis du foretager dig noget der normalt ville give en advarsel vil du blive perm. banned. Hvis du kan acceptere dette så skriv en ny ansøgning og når den er godkendt vil jeg unban dig således du kan tage testen.
EDIT:
Skriv gerne i denne tråd når du har lavet en ansøgning.
Jeg vil dog gå med til at give dig en til chance til (ud fra de omstændigheder at Fuhu kan acceptere dig) men du får lov til at komme igennem hele processen igen eftersom din ansøgning dengang var temmelig mangelfuld og ikke følger de standarder vi har nu til ansøgningerne. Derfor skal du skrive en ny ansøgning samt gå igennem testen igen.
Samtidig skal jeg lige gøre dig opmærksom på at du vil blive perm. banned øjeblikkeligt hvis du laver den mindste overtrædelse af reglerne. Det vil sige at hvis du foretager dig noget der normalt ville give en advarsel vil du blive perm. banned. Hvis du kan acceptere dette så skriv en ny ansøgning og når den er godkendt vil jeg unban dig således du kan tage testen.
EDIT:
Skriv gerne i denne tråd når du har lavet en ansøgning.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.