Ansøgning

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
CWG701

Ansøgning

Post by CWG701 »

Dit Navn: Christian, men mine venner kalder mig Grann. ;)

Dit Minecraft Navn: CWG701

Alder: 14

Sted: Midtjylland FTW! :D

Interesser: Spil, computer, minecraft, xbox 360 og at være sammen med vennerne. ;)

Minecraft erfaring: Jeg har prøvet en masse forskellige servere, med en masse forskellige mods. Fx. forleden prøvede jeg en server med forskellige racer, som man kunne være. Man kunne fx. være barbar og riddder(Kan ikke huske de andre ting, som man kan være :? ).

Hvor har du hørt om crafters.dk: Gennem mine venner, som spiller på crafters. De virker meget glade for serveren. Så jeg ville også gerne spille på den. ;)

Venner på serveren? Ja fyhu og jwg701(Som er min lillebror). De andre er så blevet banned fra serveren. :(

Hvorfor vil du joine vores server: Den virker meget fed, med normal world og pvp world. Det her er så den første server jeg har prøvet, som har sky world. Det syntes jeg er meget fedt. Med de flyvende ør og broer, der fører over til de forskellige øer. Jeg har også været inde på hjemmesiden. Jeg har læst meget om, de nye ting der ville/er komme/kommet på serveren. Fx. der er nogen der ville lave et hospital, som elsker dyr? wth? :lol:. Jeg kan ikke lige joine serveren fortiden. Så jeg har tjekket det der nice kort lidt, der viser serveren. Om hvad for nogen nye ting der er kommet ser ud. :D

Har du læst og forstået reglerne? Ja jeg har læst og forstået regler.

Men jeg håber virkelig, at jeg kan komme ind på serveren igen. :D

Mvh CWG701 aka Christian :)
julemand101

Re: Ansøgning

Post by julemand101 »

Du har vel også tidligere erfaringer herinde på Crafters.dk hvor du så selv blev banned? ;)

Men ansøgningen er godkendt så jeg unbanner dig på serveren.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
CWG701

Post by CWG701 »

Selvfølgelig er jeg det. :D
Og mange tak for det. :)
julemand101

Post by julemand101 »

Promoted igen.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
Post Reply