Ansøgning
- Wufei
Re: Ansøgning
God ansøgning, men jeg ville gerne vide lidt mere om hvorfor du vil joine. Hvad har du af ideer, hvad kunne du godt tænke dig at bygge eller hælder du mere til RPG delen? Få lige det med, så er din ansøgning godkendt.
"This is why we are here, because this little blue diamond has 1562 uses!"
E = MineCraft² | That guy with the rocks.
- felixdq
Dit Navn: Felix
Dit Minecraft Navn: felixdq
Alder: 13
Sted: Nordsjælland
Interesser: minecraft, Håndbold og fodbold
Minecraft erfaring: Jeg har både spillet singleplayer og multiplayer. Men jeg har ikke fundet en god minecraft server endu.. så jeg håber at, den her server er god
Hvor har du hørt om crafters.dk: der var en der anbefalede den her: http://www.rowl.dk/Forum/33842
Venner på serveren? Jeg har ikke noget lige nu.. Men måske kommer der en på der hedder NBMcK
Hvorfor vil du joine vores server: Jeg har kigget på crafters.dk og jeg syntes at det virker som en god server..
En lille ting som jeg syntes mangler lidt er et plugin som gør at man kan skrive /tpa (spiller navn)
Og så skriver den anden bare /tpaccept eller /tpdeny
Jeg ved ikke hvad det hedder, men det er på mange andre servere
Jeg er heller ikke så god til alle de der "minecraft ord"
Så en lille ordbog ville være rart med de mest benyttede ord. Fordi at jeg føler mig lidt dum når jeg spørg om hvad det betyder
Jeg kan bare godt lide at være på en god server hvor man kan hænge ud og chatte med de andre og det virker som en server der er rimelig social
Jeg er ikke særlig opfindsom med hvad jeg skal bygge så jeg lader mig mest inspirere af andre eller følger guides
og jeg kan ikke vente til at komme igang
Har du læst og forstået reglerne? Ja da
Dit Minecraft Navn: felixdq
Alder: 13
Sted: Nordsjælland
Interesser: minecraft, Håndbold og fodbold
Minecraft erfaring: Jeg har både spillet singleplayer og multiplayer. Men jeg har ikke fundet en god minecraft server endu.. så jeg håber at, den her server er god
Hvor har du hørt om crafters.dk: der var en der anbefalede den her: http://www.rowl.dk/Forum/33842
Venner på serveren? Jeg har ikke noget lige nu.. Men måske kommer der en på der hedder NBMcK
Hvorfor vil du joine vores server: Jeg har kigget på crafters.dk og jeg syntes at det virker som en god server..
En lille ting som jeg syntes mangler lidt er et plugin som gør at man kan skrive /tpa (spiller navn)
Og så skriver den anden bare /tpaccept eller /tpdeny
Jeg ved ikke hvad det hedder, men det er på mange andre servere
Jeg er heller ikke så god til alle de der "minecraft ord"
Så en lille ordbog ville være rart med de mest benyttede ord. Fordi at jeg føler mig lidt dum når jeg spørg om hvad det betyder
Jeg kan bare godt lide at være på en god server hvor man kan hænge ud og chatte med de andre og det virker som en server der er rimelig social
Jeg er ikke særlig opfindsom med hvad jeg skal bygge så jeg lader mig mest inspirere af andre eller følger guides
og jeg kan ikke vente til at komme igang
Har du læst og forstået reglerne? Ja da
This message will self-destruct in 15 seconds
- felixdq
Og en lille ting er, at den bærbar som jeg spiller på tit crasher og jeg derfor nogle gange lige pludselig logger
Jeg prøver self at komme på så hurtigt som muligt igen
Jeg kan dog bruge en stationær pc hvis der er et stort event osv.
Jeg prøver self at komme på så hurtigt som muligt igen
Jeg kan dog bruge en stationær pc hvis der er et stort event osv.
This message will self-destruct in 15 seconds
- Wufei
Hej felixdq, jeg har godkendt din ansøgning. Med hensyn til forslag for plugins, så har vi en sektion på forumet til det, hvor vi tager stilling til om det er noget der skal med.
Når du er klar på en test, så tage kontakt en moderator eller admin.
Når du er klar på en test, så tage kontakt en moderator eller admin.
"This is why we are here, because this little blue diamond has 1562 uses!"