Unban Request.

Har du spørgsmål til din straf? Så skriv et indlæg her, i et ordenligt sprog.
Post Reply
marcus121100

Unban Request.

Post by marcus121100 »

Hey mit navn er Marcus
Ingame: Marcus121100
Jeg blev banned for cirka et halvt år siden. og har fortrudt det flere gange, med grundlaget at der ikke er ret mange gode minecraft servere med en ordenlig community.
Derfor vil jeg gerne søge om et unban request, og undskylde mit brug af WH, som jeg fra nu af er holdt helt op med at bruge over hovedet, fordi det ødelægger det sjove og udfordrende i spillet.
Håber meget i vil give mig en ny chance og har selvfølgelig fuld forståelse for det vis i ikke vil.

Hilsen Marcus håber i godkender. :)
Rekalty

Re: Unban Request.

Post by Rekalty »

Banned d 20 Juni for brug af X-ray, så vidt jeg kan huske... er det ca et halvt år siden?

viewtopic.php?f=23&t=1452&p=7157

Du har vist fået svar på dette en gang før...
marcus121100

Post by marcus121100 »

ved ikke rigtigt men syntes det er meget lang tid siden, og håber meget at i vil give mig en chance, har nemlig savnet at spille på jeres server. :cry:
Rekalty

Post by Rekalty »

xcanner wrote:Desværre, som du kan læse på forsiden og her i forummet er vi meget trætte af folk som snyder og at vi skal bruge unødvendig tid på dem. 3 ugers ban er ingenting sammenholdt med det du har lavet, du er permanent bannet fra crafters.dk

Find en anden server du kan spille på.
For evigt er ikke gået endnu, så med mindre du kan overvise Xcanner, kommer du ikke ind igen.
julemand101

Post by julemand101 »

Ved ikke med xcanner men jeg lukker dig ikke ind igen.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
Post Reply