Adventure Portal

Diskussion om Minecraft og crafters.dk
Post Reply
Kachuu

Adventure Portal

Post by Kachuu »

I dag prøvede vi så at gøre den nye Adventure Portal lidt pænere for øjet, men det skal jeg da love for at både Gulerod eller Rallemandk ikke kunne se det pæne i.

Nu spørger jeg så jer Crafters.dk, Hvilken en er pænest ?

Denne som er den nuværende portal
Image

Eller den vi oprettede i samme sted, for at overraske folk.
Image

Men jeg kan selfølgelig godt se hvis blockloggen skriver en af os havde fjernet en block så er det fuldstændigt uacceptabelt at gøre noget bedre.

(Til folk som ikke har været her længe så, var det SC som vandt konkurrencen omkring det nye portal hus. Vi har designet alle portaler i stue etagen og næsten alle på første etage. Men kan selfølgelig godt se hvis vi prøver at rette lidt på en temp portal nu så er det helt hen i hampen)
Negative abelort kachuu - ChristinaKipker.

Hvis jeg virker sur og negativ, så tænkt på det på denne måde: Jeg er sur og negativ - Så i ikke behøves at være det !
Casper98dk

Re: Adventure Portal

Post by Casper98dk »

Den nye er da pænest, men burde i ikke have spurgt først?
Image
Tidligere Avis redaktør. Nu ham der brokker sig. Og ser jer bygge.

-Casper
Gulerod

Post by Gulerod »

Ok Kachuu, nu hvor du vil få det til at ligne et eller andet personligt "angreb" på mig vil jeg tillade mig at svare denne post.

Jeg spotter følgende chatlinie imens jeg er online.

Code: Select all

2011-09-26 17:22:23	Rallemandk	Gulerod, Grief ved portalen
Som den moderator jeg nu engang er tager jeg til portal huset for at tjekke det ud. Ser at adventure portal ser anderledes ud end hvad den gjorde igår, og går derfor igang med at inspecte den. Ser at FedeAnderzen har fjernet 2 stones og der er smidt lidt planter på portal.

Herefter snakkes der om lag og at i synes den ser federe ud end før og derfor skal blive. Jeg indrømmer også SELV at den ser federe ud (Kan sagtens finde chat frem), men da i hverken har spurgt eller søgt om at lave den om, beder jeg jer om at lave den tilbage til hvad den var.

Ved så ikke om det er en børnefornærmelse eller hvad det er når du bagefter skriver efter jeg bedte jer om at cleare det med xcan eller julle først:

Code: Select all

2011-09-26 17:30:21	Kachuu	men nu kan du jo selv finde mossy stonebrick and cracked stonebrick og lave den igen
Hvis du har brug for at se ALT chat så finder jeg det gerne frem, men synes ikke rigtigt om din sarkastiske tone omkring mig og hvad jeg synes og ikke synes.
Kachuu

Post by Kachuu »

Kan godt se det var svært at se hele portalen var lavet om, det hele var lavet i mossy brickstone og cracked brickstone som er rimelige let at se forskel på fra almindeligt stone.

Men jeg kan godt se det store problem i at der er blevet ændret på den. specielt med alt den sarkasme der var i chatten.... så find du bare alt den chat log frem du har lyst til.

hensyn til det sidste du skriver så ved jeg ikke om det skal tages som en børnefornærmelse, men hvis du ikke kan se forskel fra brickstone og almindeligt stone så kan jeg godt se du ville se det som en fornærmelse

Hvis jeg virker sur og negativ, så tænkt på det på denne måde: Jeg er sur og negativ - Så i ikke behøves at være det !
Gulerod

Post by Gulerod »

Tror du misforstår mig eller mit budskab. Om du så havde lavet den i guld og diamanter, eller lyserød uld kommer ikke sagen ved.

Den var ændret i forhold til hvordan den så ud igår, og kan ikke finde nogle steder hvor der står at den er ved at blive lavet om. Jeg ved ikke HVEM der ejer det portal hus eller hvem der må lave om på det når de lyster. Jeg holder mig bare til hvad jeg ville fortælle andre brugere også.

Jeg laver jo heller ikke bare PVP portal om, fordi jeg har lyst og synes der skal være mere af en eller anden slags block type, eller render hen og laver super mario orange, fordi jeg bedre kan lide orange, og så må andre bare finde sig i det.

Kan dog se i din form for chat og attitude at du ikke er enige med mig og synes det er en forkert beslutning taget af mig. Så jeg lader den gå videre til en anden så du kan få en second opinion fra en anden mod/admin. Jeg siger ikke at min beslutning er 100 % korrekt, men handler ud fra, hvis hvilken som helst anden person bare lavede om i portal huset, uden jeg kunne finde noget om det.

Sarkastisk chat eller ej.
Kachuu

Post by Kachuu »

Kan godt se, hvordan man kan sammenligne en portal som er blevet godkendt at en masse, med en temp portal af Stone.

Sjovt så var der ikke noget brok da vi ødelagde noget glas i geologisk museum for at skubbe den lapiz block derind. Der var sjovt nok heller ikke noget brok da jeg ødelagde muren ned til Goldshire haven for at få gras derned for at bygge muren op igen.

xcanner

Post by xcanner »

Har snakket med fedeanderzen fra SC om adventure portalen (evt. at flytte obsidian portalen, så alle portaler i stuen er world portaler).

Gulerod, dette er ikke grief men en misforståelse. Kachuu, stop med at "være på tværs og være pigefornærmet".

Forventer denne "diskussion" er afsluttet.
It's all about the community
Kachuu

Post by Kachuu »

er hverken på tværs eller pigefornærmet, prøver bare at give min version.

CptTomatoKing

Post by CptTomatoKing »

En til misforståelse.. Som XC skrev så er det nok bedst at det stopper nu hvor alle er glade ;)
To mine, or not to mine...
Post Reply