MooHoeNies ansøgning.

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
MooHoeNie
Posts: 1
Joined: 27 Sep 2011, 19:36

MooHoeNies ansøgning.

Post by MooHoeNie »

Navn: Morten.

Minecraft Navn: MooHoeNie

Alder: 16.

Sted: Hobro, Nordjylland.

Interesser: Som en dreng på 16 har jeg et fortræffeligt stort udvalg af interesser. Mest af alt, må jeg vel nok indrømme, at det er min computer, selvom jeg ikke så let vil indrømme det. Kan nu nemt synke ind i et par timers gaming, men udover det kan jeg nu også være aktiv. Jeg løber en fast rute en gang om dagen og går på gymnasiet. Jeg har intet fritids arbejde, da en stor del af min tid går på at lave lektier. Jeg ved ikke, hvor interessant det er for jer at vide, men kan jo lige så godt få det hele med. (-:

Minecraft erfaring: Jeg har spillet Minecraft siden alpha. - Ikke for at lyde, som en hipster, men kan nu godt lide at sige jeg har været i det i noget tid. - I spillet, har jeg spillet mest singleplayer. I mine singleplayer saves dyrker jeg min kreativitet, bygger byer osv. Jeg har nogle gange prøvet at finde nogle SMP'ere, som ville passe til mig, men de få gange jeg har gjort det, har det hver gang endt i at blive griefed, hvilket vi alle ved ikke er en rar følelse.

Hvor har du læst om serveren?: Jeg faldt over den på www.minecraft.dk .

Venner på serveren: Helt og aldeles ny her, har ingen venner overhovedet!

Hvorfor vil du joine vores server: Som sagt, så har jeg jo været på rov efter en server uden grief. Nu er jeg ikke helt sikker på om jeres opfylder det, men taget i betragtning af, at man skal udfylde denne fornemme skabelon, antager jeg, at den er grief-fri! Jeg tror også, at serverens community er 'top-notch', så jeg håber på, hvis jeg bliver accepteret, at få en god tid.

Har du læst og forstået reglerne?: Det kan du tro!


- Hvis der var mere I gerne ville vide, kan i bare spørge mig. (-:
User avatar
miscje
Posts: 630
Joined: 07 Nov 2010, 12:57
Location: Odense

Re: MooHoeNies ansøgning.

Post by miscje »

Rigtig god ansøgning. Godkendt. Hop ind og fang en admin/mod, der kan hjælpe dig videre herfra.
You stay classy
Post Reply