Dit Navn: Aliaksandr
Dit Minecraft Navn: DjAl
Alder: 17
Sted: Sjælland
Interesser: venner, Spil, computer, hip hop, IT og Data og alt hvad der har med it at gøre! Og lige en ting til jeg er gal til grafik Så vil med glæde hjælpe med at pimpe hjemmesiden op
Minecraft erfaring: Har bygget på en gratis bygge server
Hvor har du hørt om crafters.dk: Gennem en af jeres medlemmer som hedder BrickyLion in-game Han sagde at det var en god udfodring at survive
Venner på serveren? Skriv deres in-game nicks her: BrickyLion
Hvorfor vil du joine vores server: Fordi jeg gerne vil survive med mine venner Og ja vil gerne prøve noget nyt end bare single player, i ved For har jo prøvet alt i single player, og det begynder at blive kedeligt... Også for at opnå mine mål Først, starte på en frisk. Anden, blive populær. Tredje, hjælpe andre (AKA. server admin (Lav admin rank, kun med kick og warning CMD)
Har du læst og forstået reglerne?: Eh, hvorfor spørger? Selvfølgelig har jeg da læst dem ;D
Mere info: Jeg har teamspeak, skype og en email Hvis man vil kontakte mig Spørg om email og alt andet Laver gerne en Teamspeak server for Crafters.dk
Og som i nok har lægget mærke til er at jeg laver mange smily's ;D Men det er også kun fordi mit humør altid er opppe
Ansøgning :D Til VIP :D Håber på et ja :)
- xcanner
Re: Ansøgning :D Til VIP :D Håber på et ja :)
It's all about the community