The Humble Frozen Synapse Bundle
- stjerneidioten
The Humble Frozen Synapse Bundle
Yeps, så er der nyt fra "The Humble Team" med en ny humble bundle pakke, denne gang er det spillet Frozen Synapse som man får+ at hvis man betaler over gennemsnitsbetaling som lige pt. er omkring de 4.00$ så får du lige en ekstra pakke i med 3 færdige spil, en ufærdig prototype og et spil i udvikling med. Og det var altså alt sammen for omkring 4.00$!!! Det er stort set lige startet og mens jeg har betalt og skrevet denne artikel, er der yderligere 2000 personer der har betalt!!! Og der er samlet yderligere 10.000$ ind! Så skynd jer mens prisen ligger så lavt. Skal dog siges at man kan betale lige hvad man vil, men hvis man er under de 4.00$ så får man kun Frozen Synapse spillet. Betalingen fungere ved at der er nogle skydere der fordeler hvilke % forskellige organisationer og firmaer får af det du betaler. Så få fat i tegnedrengen, og støt et godt formål
- julemand101
Re: The Humble Frozen Synapse Bundle
Er købt for 10$ (vi Linux brugere er nød til at løfte gennemsnitsprisen)
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- stjerneidioten
Nu er den så oppe omkring de 65.000$ med 15.000 betalinger og gennemsnitsprisen er steget med 0.20$/20 cent, så det går da stødt frem af Og man skal også huske at de har for vane at forkæle os med flere spil efterhånden som vi når tættere på den sidste betalingsdag Så se at få købt den!
- stjerneidioten
Og burde vi ikke få en lille notits på forsiden af crafters.dk, ligesom sidst?
- xcanner
Det var sådan lidt agurketid sidst, derfor kom den på forsidenstjerneidioten wrote:Og burde vi ikke få en lille notits på forsiden af crafters.dk, ligesom sidst?
It's all about the community
- stjerneidioten
Det var nu stadigvæk meget rart at finde ud af det Jeg opdagede kun bundlen den her gang fordi jeg fik en mail om den Og sidst var det på crafters.dk