Dit Navn: Martin Juul Antonsen
Dit Minecraft Navn: ZeBoT
Alder: 16
Sted: København
Interesser: Spil, computer
Minecraft erfaring: Jeg har spillet minecraft i ca 5 måneder samt har jeg selv haft en server.
Hvor har du hørt om crafters.dk: Gennem en ven
Venner på serveren? Ehm har faktisk ikke deres navne da jeg ikke har spillet med dem før. altså i minecraft
Hvorfor vil du joine vores server: Fordi jeg kender 2 fra klassen som spiller der og de siger at jeres community er super, samt at jeres server kører fantastisk
Har du læst og forstået reglerne? Yes jeg har læst of stået regler
Ansøgning : ZeBoT
- CptTomatoKing
Re: Ansøgning : ZeBoT
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)Zebot wrote:Dit Navn: Martin Juul Antonsen
Sted: København
Interesser: Spil, computer
Minecraft erfaring: Jeg har spillet minecraft i ca 5 måneder samt har jeg selv haft en server.
Venner på serveren? Ehm har faktisk ikke deres navne da jeg ikke har spillet med dem før. altså i minecraft
Hvorfor vil du joine vores server: Fordi jeg kender 2 fra klassen som spiller der og de siger at jeres community er super, samt at jeres server kører fantastisk
Har du læst og forstået reglerne? Yes jeg har læst of stået regler
Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.
Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.
Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
⚒ To mine, or not to mine...
- Zebot
Re: Ansøgning : ZeBoT
Dit Navn: Martin Juul Antonsen
Sted: Gentofte 2920
Interesser: Spil, computer, De fleste forme for boldspil, Går til tennis i fritiden
Minecraft erfaring: Jeg har spillet minecraft i ca 5 måneder samt har jeg selv haft en server. jeg er facineret af spillet da jeg stadigvæk ikke forstår hvordan jeg kan have det så sjovt i et så low graphic game jeg har været med til at bygge store byer sammen med nogle af mine irl mates.
Venner på serveren? DjAl
Hvorfor vil du joine vores server: Fordi jeg kender 2 fra klassen som spiller der og de siger at jeres community er super, og at jeres servere kører supperent. så også det at i har et stort community da jeg altid er frisk på at møde nu mennesker
Har du læst og forstået reglerne? Jeps har læst og er indforstået med dem for top til tå
Små faqs om mig selv:
Jeg går på gentofte 10 klasse center,
Jeg går til tennis 2 gange om ugen,
Jeg gamer dagligt, fx Css, Minecraft, LoL, det er de spil jeg spillere primært
Sted: Gentofte 2920
Interesser: Spil, computer, De fleste forme for boldspil, Går til tennis i fritiden
Minecraft erfaring: Jeg har spillet minecraft i ca 5 måneder samt har jeg selv haft en server. jeg er facineret af spillet da jeg stadigvæk ikke forstår hvordan jeg kan have det så sjovt i et så low graphic game jeg har været med til at bygge store byer sammen med nogle af mine irl mates.
Venner på serveren? DjAl
Hvorfor vil du joine vores server: Fordi jeg kender 2 fra klassen som spiller der og de siger at jeres community er super, og at jeres servere kører supperent. så også det at i har et stort community da jeg altid er frisk på at møde nu mennesker
Har du læst og forstået reglerne? Jeps har læst og er indforstået med dem for top til tå
Små faqs om mig selv:
Jeg går på gentofte 10 klasse center,
Jeg går til tennis 2 gange om ugen,
Jeg gamer dagligt, fx Css, Minecraft, LoL, det er de spil jeg spillere primært
- kirkhammer