Mit navn: Bertil Storm Pallesen
Mit Minecraft navn: Bertilstorm
Alder: 13 År
Sted: Hasselager, som ligger 10 km udenfor Århus
Interesser: Minecraft, Fodbold (som jeg går ret meget op i), Xbox, Famillie og egentlig bare være sammen med vennerne...
Minecraft erfaring: Jeg har spillet i et stykke tid, ca et halvt år tror jeg. Men jeg er ikke den bedste, jeg kan bare godt lide spillet. Jeg har kun prøvet at spille offline, men syntes det er tid til noget multiplayer online, fordi der har jeg chancen for at lave noget med andre end bare mig selv! Jeg har selv bygget nogle okay store huse og monumenter.
Hvor jeg har hørt om crafters.dk: Gennem nogle venner, som har sagt at det er den bedste server de har været på.
Venner på serveren: minejocke, fodboldmat12, CRTras1dk, carlotobias og Marquart!
Hvorfor jeg vil joine jeres server: Fordi den virker som en god server med passende regler. Har kigget på den et par gange og den virker som om den har et rigtig godt Community, og nogle gode bygninger osv. Og på grund af anbefaling fra nogle af mine venner!
Har jeg læst og forstået reglerne: Ja, op til flere gange og de er forstået 100 %
Mvh. Bertil som håber at blive accepteret!
Ansøgning Fra Bertilstorm!
- bertilstorm
Ansøgning Fra Bertilstorm!
Last edited by bertilstorm on 01 Oct 2011, 17:30, edited 1 time in total.
- kirkhammer
Re: Ansøgning
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)bertilstorm wrote:Mit navn: Bertil
Alder: 13
Interesser: Minecraft, Fodbold, og egentlig bare være sammen med vennerne...
Minecraft erfaring: Jeg har spillet i et stykke tid, ca et halvt år tror jeg. Men jeg er ikke den bedste, jeg kan bare godt lide spillet. Jeg har kun prøvet at spille singleplayer, men syntes det er tid til noget multiplayer
Hvor jeg har hørt om crafters.dk: Gennem nogle venner.
Venner på serveren: 3-4 stykker, men kender ikke deres in-game navn
Hvorfor jeg vil joine jeres server: Fordi den virker som en god server med passende regler. Og pga anbefaling af venner!
Har jeg læst og forstået reglerne: Ja, op til flere gange
Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.
Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.
Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
The kirkhammer has spoken.
- bertilstorm
Re: Ansøgning Fra Bertilstorm!
Mit navn: Bertil Storm Pallesen
Interesser: Minecraft, Fodbold (som jeg går ret meget op i), Xbox, Famillie og egentlig bare være sammen med vennerne...
Minecraft erfaring: Jeg har spillet i et stykke tid, ca et halvt år tror jeg. Men jeg er ikke den bedste, jeg kan bare godt lide spillet. Jeg har kun prøvet at spille offline, men syntes det er tid til noget multiplayer online, fordi der har jeg chancen for at lave noget med andre end bare mig selv! Jeg har selv bygget nogle okay store huse og monumenter.
Hvor jeg har hørt om crafters.dk: Gennem nogle venner, som har sagt at det er den bedste server de har været på.
Venner på serveren: minejocke, fodboldmat12, CRTras1dk, carlotobias og Marquart!
Hvorfor jeg vil joine jeres server: Fordi den virker som en god server med passende regler. Har kigget på den et par gange og den virker som om den har et rigtig godt Community, og nogle gode bygninger osv. Og på grund af anbefaling fra nogle af mine venner!
Har jeg læst og forstået reglerne: Ja, op til flere gange og de er forstået 100 %
- kirkhammer
Re: Ansøgning Fra Bertilstorm!
godkendt kom ingame og tag testen. (læs op på reglerne)
The kirkhammer has spoken.