Dit Navn: Anders
Dit Minecraft Navn: AndersKahlke
Alder: 16
Sted: København (Rødovre)
Interesser: Bruger meget tid ved computeren mest med Minecraft. Ellers træner jeg og passer mine skolegang .. sådan da'
Minecraft erfaring: Jeg har faktisk spillet Minecraft i utrolig lang tid. Både single- og multiplayer, så jeg ved hvordan en Minecraft community fungere [:
Hvor har du hørt om crafters.dk: Tror jeg søgte 'Danish Minecraft server' på google (:
Venner på serveren? Jeg har ingen venner.
Hvorfor vil du joine vores server: Den server jeg har spillet på næsten siden Minecraft 'Alpha' er lige lukket ned. Så nu leder jeg efter en server som jeg 'kun' spiller på (:
Har du læst og forstået reglerne? Yes sir! Det har jeg! [:
Jeg elsker at 'skaffe sine egne resurser'-aspektet i minecraft. Så derfor bruger jeg meget tid på at mine (:
Men samtidig synes jeg også selv jeg er kreativ til mit hus og mine omgivelser.
Jeg kan godt lide at bygge mine huse af træ, gulvet af sten og vinduerne af ... glas .. lol (:
Serveren jeg spillede på før var en rimelig lille server med omkring 15 mennesker (ca.)
det var en lukket server (:
- Men vi havde et rigtig godt fællesskab. Så håber også at fællesskabet her på Crafters.dk er godt (:
Ser frem til at bruge en masse timer på Crafter.dk (:
- Anders [:
Crafters.dk Ansøgning
- AndersKahlke
Crafters.dk Ansøgning
Last edited by AndersKahlke on 01 Oct 2011, 18:49, edited 1 time in total.
BulbaSaw
- Notch for president!
- Notch for president!
- RLarsen
Re: Crafters.dk Ansøgning
by AndersKahlke » 01 Oct 2011, 16:53
Interesser: Bruger meget tid ved computeren mest med Minecraft. Ellers træner jeg og passer mine skolegang .. sådan da'
Minecraft erfaring: Jeg har faktisk spillet Minecraft i utrolig lang tid. Både single- og multiplayer, så jeg ved hvordan en Minecraft community fungere [:
Hvor har du hørt om crafters.dk: Tror jeg søgte 'Danish Minecraft server' på google (:
Hvorfor vil du joine vores server: Den server jeg har spillet på næsten siden Minecraft 'Alpha' er lige lukket ned. Så nu leder jeg efter en server som jeg 'kun' spiller på (:
- Anders [:
synes godt der kan fyldes en lille mere på. Evt fortæl lidt om hvad du har bygget før, eller om du fortrækker at mine. Måske har du nogle planer om hvad du gerne vil bygge på serveren.
Hvad server spillede du på før?
- AndersKahlke
Så skulle den være 'updated' (:RLarsen wrote:by AndersKahlke » 01 Oct 2011, 16:53
- Anders [:
synes godt der kan fyldes en lille mere på. Evt fortæl lidt om hvad du har bygget før, eller om du fortrækker at mine. Måske har du nogle planer om hvad du gerne vil bygge på serveren.
Hvad server spillede du på før?
BulbaSaw
- Notch for president!
- Notch for president!
- xcanner
Godkendt, hop ind på serveren og få en test på reglerne
It's all about the community
- miscje
- Wufei
AndersKahlke har fået lavet sin MC konto om til BulbaSaw istedet.
"This is why we are here, because this little blue diamond has 1562 uses!"
E = MineCraft² | That guy with the rocks.
E = MineCraft² | That guy with the rocks.