Hey Moderator tesm på Crafters.dk
Jeg hedder Fredeik Nørlund
Jeg er 14 år gammel
Bor i Randers i Østjyland
Mit Minecraft navn er Frede2101.
Interresse: min Interresse er Computer og Playstation Jeg spiller ofte Minecraft.
Mine Minecraft Erfaringer er:Jeg har spilet siden Alfa ved noget om spillet men ikk alt Elsker alt i minecraft så længe det er som i virkeligheden Jeg var på Minecon Nordic som blev holdt i Stockholm Det var en Sto minecraft Fan der havde arrengert det hele og havde fået fat i notch og inviteret Ham.
Jeg har også været på samme server som Yogcast har været på.
Jeg hørte om serveren. Via en anden Server der stod et skilt hvor der stod en hjemmeside som jeg tjekkede og det var jeres der har jeg hørt om Crafters.dk
Hvorfor jeg geren vil joine serveren: jeg vil gerne joine serveren fordi jeg først kiggede mig omkring inde på serveren og fandt ud af at jeg havde noget at komme med.
Jeg har læst reglerene og Forstået dem har læst dem op til flere gange for at sikre mig i at forstå dem.
Hvad jeg kan/vil bygge Jeg vil gerne bygge bl.a. seje huse og bygninger som der kan komme til gavn for andre ind mig. =)
Lidt om mig selv
Ja der er ikke så meget at sige end at jeg elsker at hjælpe andre med deres problemer elsker at bygge i minecraft.