Navn: Christian
Minecraft navn: victorss
Alder: 11
Sted:fyn
Intereser: computer, ps3, minecraft, skydning, spil,
Minecraft erfaring: har spillet minecraft meget. både multi og single i ca. 1½ år har spillet på mange andre server men jeg syntes de fleste var dårlige men der er to af dem der er gode navne: filledk, 95.211.124.129:28465, 5.789.421.024, elysian.dk, og så nogle jeg ikke kan huske
Hvor har du hørt om: crafters.dk: på minecraft.dk
Venner på serveren: ingen ind til vidre
Hvorfor jeg vil joine: syntes serveren ser fed ud og i har lavet nogle gode ting og i har skyworld har aldrig set det før
Har du læst og forstået reglerne: Yes jeg har læst og forstået regler
Ansøgning
- kirkhammer
Re: Ansøgning
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)victorss wrote:Navn: Christian
Minecraft navn: victorss
Alder: 11
Sted:fyn
Intereser: computer, ps3, minecraft, skydning, spil,
Minecraft erfaring: har spillet minecraft meget. både multi og single i ca. 1½ år
Hvor har du hørt om: crafters.dk: på minecraft.dk
Venner på serveren: ingen ind til vidre
Hvorfor jeg vil joine: syntes serveren ser fed ud og i har lavet nogle gode ting og i har skyworld har aldrig set det før
Har du læst og forstået reglerne: Yes jeg har læst og forstået regler
Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.
Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.
Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
PS: vil også gerne høre hvilke andre servere du har spillet på?
The kirkhammer has spoken.
- kirkhammer
kig evt på dette link viewtopic.php?f=16&t=2036
skriv også hvilke servere du har spillet på og hvorfor du ikke spiller på dem mere...
skriv også hvilke servere du har spillet på og hvorfor du ikke spiller på dem mere...
- kirkhammer
din ansøgning er blevet afvist 3. gang du forsøger og du forstår stadig ikke hvad jeg siger til dig....