Mincraft VIP

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
T_O_D_224
Posts: 1
Joined: 02 Oct 2011, 17:46

Mincraft VIP

Post by T_O_D_224 »

Hej jeg vil gerne være VIP så jeg kan få lov til at bygge og vise mine venner hvordan man gør.
Jeg er sikker på at denne server er MEGA fed når man er kommet ordenligt igang :D.
Men ivertfald vis jeg bliver VIP vil jeg ikke grief, bryde reglerne eller gøre andet der ikke er tilladt ;)



- T_O_D_224
User avatar
kirkhammer
Posts: 410
Joined: 07 Nov 2010, 16:46
Location: Odense

Re: Mincraft VIP

Post by kirkhammer »

T_O_D_224 wrote:Hej jeg vil gerne være VIP så jeg kan få lov til at bygge og vise mine venner hvordan man gør.
Jeg er sikker på at denne server er MEGA fed når man er kommet ordenligt igang :D.
Men ivertfald vis jeg bliver VIP vil jeg ikke grief, bryde reglerne eller gøre andet der ikke er tilladt ;)



- T_O_D_224
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
The kirkhammer has spoken.
Post Reply