JBLkage ansøgning

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
JBLkage
Posts: 1
Joined: 03 Oct 2011, 16:20

JBLkage ansøgning

Post by JBLkage »

Navn: Jeppe

minecraft navn: JBLkage

Alder: 13 år

sted: Østjylland

Interresser: Minecraft, Counter Strike Source, Ungdomsklub.

minecraft erfaring: jeg har spillet singleplayer i 2 måneder og multiplayer i ca. 4 måneder. jeg har spillet på kageserveren som er ejet af razzerdenkage

hvor har du hørt om crafters? gennem Diwsen som har vist mig lidt rundt.

venner på crafters.dk? Andsemandse, Bond001, razzerdenkage og Diwsen.

Hvorfor vil du ind på serveren? Jeg vil gerne ind på serveren fordi jeg gerne spille sammen med vennerne og møde nye minecraft venner og så er der ikke så meget greifing og helt erligt har jeg arldrig grifet. Jeg vil gerne vise den måde jeg bygger på. Og jeg vil gerne gøre mit bygge evner bedre og få et godt fællesskab på andre server og jeg vil gerne gøre mit bedste for at bygge nogle fede bygninger. så jeg kan gå rundt og se fede byggninger/ting og så kunne sige "det har jeg været med til at bygge" og jeg syntes det kunne være rigtig fedt og bygge noget. Ikke bare alene men også sammen med vennerne.

Har du læst og forstået reglerne? Jeg har læst og forstået reglerne :D
User avatar
Wufei
Posts: 190
Joined: 06 Nov 2010, 10:01

Re: JBLkage ansøgning

Post by Wufei »

Hej Jeppe,

Jeg godkender din ansøgning, med forbehold for at du selvfølgelig kan og har sat dig ind i reglerne.

En lille side bemærkning - undlad altid at omtale negative ting i din ansøgning(er), særlig den del med at du ikke har griefet før. Det har ingen positiv indflydelse på din ansøgning og det gør os blot mere mistroisk til dig. Det er jo ikke en garanti for os at du nævner det. Du kunne for den sags skyld bare lyve. Men så igen, vi kan se og logger alt hvad der sker på serveren, så husk på at overholde reglerne.

Fang en admin/moderator ingame til en lille eksamen i reglernes kunnen.

/Wufei
"This is why we are here, because this little blue diamond has 1562 uses!"
E = MineCraft² | That guy with the rocks.
User avatar
Pars
Posts: 1165
Joined: 06 Nov 2010, 10:03
Location: København

Re: JBLkage ansøgning

Post by Pars »

Den er godkendt. Fang en admin/mod ingame til en test
Edit: Igen igen bliver jeg slået af en anden mod... Men det var da godt at vi begge var enige ;)
Post Reply