llminicraftlll ansøgning

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
llminicraftll
Posts: 1
Joined: 22 Sep 2011, 21:19

llminicraftlll ansøgning

Post by llminicraftll »

Navn: Anton

Dit minecraft navn: llminicraftll

Alder: 15

Sted: Århus

Interesser: Minecraft, counter strike zero, COD, mm.

Minecraft erfaring: jeg har spillet meget på min ven razzerdenkages server og så har jeg spillet meget singelplayer.

Hvor har du hørt om crafters.dk: Jeg har hørt om craftres.dk gennem min gode ven razzerdenkage.

Hvorfor vil du joine vores server: Jeg vil meget gerne joine jeres fordi at jeg gerne vil spille på andre server end bare en. Grunden til at jeg gerne vil joine cafters er at i laver mange fede events som jeres fødselsdag, og bygge, pvp events. En af hoved grundene er også at jeg vil hjælpe razzer med et bygge projekt.

Har du læst og forstået reglerne Yep! :D
User avatar
razzerdenkage
Posts: 83
Joined: 01 Jan 2011, 21:11

Re: llminicraftlll ansøgning

Post by razzerdenkage »

Awsome, håber at du kommer ind:D
CUT!
User avatar
CptTomatoKing
Posts: 861
Joined: 07 Nov 2010, 12:38
Location: Undervands Byen

Re: llminicraftlll ansøgning

Post by CptTomatoKing »

llminicraftll wrote:Navn: Anton

Dit minecraft navn: llminicraftll

Alder: 15

Sted: Århus

Interesser: Minecraft, counter strike zero, COD, mm.

Minecraft erfaring: jeg har spillet meget på min ven razzerdenkages server og så har jeg spillet meget singelplayer.

Hvor har du hørt om crafters.dk: Jeg har hørt om craftres.dk gennem min gode ven razzerdenkage.

Hvorfor vil du joine vores server: Jeg vil meget gerne joine jeres fordi at jeg gerne vil spille på andre server end bare en. Grunden til at jeg gerne vil joine cafters er at i laver mange fede events som jeres fødselsdag, og bygge, pvp events. En af hoved grundene er også at jeg vil hjælpe razzer med et bygge projekt.

Har du læst og forstået reglerne Yep! :D
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
To mine, or not to mine...
User avatar
Rekalty
Posts: 512
Joined: 21 Jan 2011, 20:42

Re: llminicraftlll ansøgning

Post by Rekalty »

Razzerdenkage, ved du om din ven har tænkt sig at give sin ansøgning et kig og prøve at forbedre den? det er snart 2 uger siden har har skrevet den, og han har tilsyneladende stadig ikke reageret på det svar Mads gav ham.
Post Reply