Ansøgning

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
DonJuan1997
Posts: 1
Joined: 04 Oct 2011, 17:20

Ansøgning

Post by DonJuan1997 »

Hej mit navn er simon.
Mit Minecraft navn er: DonJuan1997
Jeg er 14år gammel og jeg bor i køge i øst sjæland.
Jeg interessere mig meget for computer, især minecraft, Jeg elsker fodbold ogat spille COD.
Jeg har spillet minecraft i et halvt år nu. men jeg har kun spillet multiplayer i 2 måneder. Jeg har min egen server som jeg spiller med en ven på nogle gange, men for det meste spiller jeg singelplayer.
Jeg har hørt om jer på "minecraft.dk.
Jeg har ingen venner på serveren, Men jeg håber på en af mine venner kommer med en på denne server.
Jeg vil joine jeres server fordi at Jeg tror at i har styr på tingene og det som i skriver om den lyder rigtigt godt.
Det er nemlig en ting som jeg vil love jer. Jeg ødelægger overhoved ikke andres ting!:-)
Jeg har læst og forstået reglerne.:-)
User avatar
Rekalty
Posts: 512
Joined: 21 Jan 2011, 20:42

Re: Ansøgning

Post by Rekalty »

Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
Post Reply