Ansøgning af qazwertyjake

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
qazwertyjake
Posts: 1
Joined: 04 Oct 2011, 19:31

Ansøgning af qazwertyjake

Post by qazwertyjake »

Hey Moderator og Admin Team på Crafters.dk

Jeg Hedder Ebbe Aare

Jeg er 13 år gammel

Jeg kommer fra Randers ligesom Minehammer11 Staxxiftw, Frede2101 og Danmark12444

Interreser: Badminton og Minecraft:D

Minecraft erfaringer: Jeg har spillet meget på Danmark12444´s server. har også spillet meget på andre servere som McFunCraft. Har også spillet single player men det er ikk nært så sjovt som at spille online

Hvor har du hørt om severen Henne Jeg hørte om den hos Minehammer11(Fredeik) han fortalte alle i vores klasse om den :D

Hvorfor vil jeg gerne joine severen: Jeg vil gerne joine fordi det virke som om det er en meget seriøs server og de går meget op i at det er seriøst.

har du læst Reglerne og Forstået dem: Ja har læst dem op til flere gange :D

Hilsen Ebbe Aare
User avatar
CptTomatoKing
Posts: 861
Joined: 07 Nov 2010, 12:38
Location: Undervands Byen

Re: Ansøgning af qazwertyjake

Post by CptTomatoKing »

qazwertyjake wrote:Hey Moderator og Admin Team på Crafters.dk

Jeg Hedder Ebbe Aare

Jeg er 13 år gammel

Jeg kommer fra Randers ligesom Minehammer11 Staxxiftw, Frede2101 og Danmark12444

Interreser: Badminton og Minecraft:D

Minecraft erfaringer: Jeg har spillet meget på Danmark12444´s server. har også spillet meget på andre servere som McFunCraft. Har også spillet single player men det er ikk nært så sjovt som at spille online

Hvor har du hørt om severen Henne Jeg hørte om den hos Minehammer11(Fredeik) han fortalte alle i vores klasse om den :D

Hvorfor vil jeg gerne joine severen: Jeg vil gerne joine fordi det virke som om det er en meget seriøs server og de går meget op i at det er seriøst.

har du læst Reglerne og Forstået dem: Ja har læst dem op til flere gange :D

Hilsen Ebbe Aare
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
To mine, or not to mine...
Post Reply