Mulleeh's ansøgning

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
mulleeh

Mulleeh's ansøgning

Post by mulleeh »

Dit Navn: Casper Pedersen

Dit Minecraft Navn: Mulleeh

Alder: 21

Sted: 500 meter fra fyns højeste punkt, frøbjerg.

Om Mig: Jeg er som sagt en fyr på 21 år. der godt kan lide at spille computer. jeg spiller de fleste genrer, men har på det seneste spillet mest league of legends. jeg kan også godt lide at dyrke sport, og en gang imellem løber jeg. jeg har gennemført HTX, men er lige nu arbejdsløs, så jeg har ikke så meget at lave for tiden. til næste år regner jeg med at starte på uni

Minecraft erfaring: har brugt lidt tid i singleplayer. både survival og creative. Har blandt andet brugt en del tid på at bygge et stort slot.

Hvor har du hørt om crafters.dk: gennem min kammerat tobias(zakulle)

Venner på serveren? zakulle,troffelol begge to kender jeg irl

Hvorfor vil du joine vores server?: Først og fremmest var det for at prøve at bygge noget større i fællesskab med zakulle. han ville gerne have at vi lavede noget sammen, så derfor synes jeg at det lød som en god mulighed for at prøve noget lidt vildere end hvad jeg har prøvet at lave i singleplayer. jeg vil også gerne joine serveren fordi jeg, efter at have kigget rundt, kan se hvor dedikerede folk er med deres konstruktioner på denne server. Det er også rart at både se og høre hvor meget respekt folk har overfor hinanden, og det vil jeg meget gerne være en del af. samtidig virker menneskerne på serveren meget hjælpsomme og alle vil gerne bidrage hvis man har et projekt man skal have lavet. folkene på serveren virker meget modne og kompetente.

Har du læst og forstået reglerne? Jeg har læst reglerne igennem og de er forstået. Jeg er indstillet på at arbejde hårdt, og samtidig sørge for at overholde de gældende regler for serveren og respektere de mennesker der spiller der.

håber på godkendelse snarest muligt.

Mulleeh
Last edited by mulleeh on 06 Oct 2011, 00:12, edited 1 time in total.
miscje

Re: Mulleeh's ansøgning

Post by miscje »

mulleeh wrote:Dit Navn: Casper Pedersen

Dit Minecraft Navn: Mulleeh

Alder: 21

Sted: 500 meter fra fyns højeste punkt, frøbjerg

Interesser: sport og gaming. kan godt lide at bruge tid sammen med mine venner og familie.

Minecraft erfaring: har brugt lidt tid i singleplayer. både survival og creative.

Hvor har du hørt om crafters.dk: gennem min kammerat tobias(zakulle)

Venner på serveren? zakulle,troffelol

Hvorfor vil du joine vores server: Jeg synes det kunne være fedt at komme til at bygge nogle større ting sammen med andre. Derudover er det altid rart at møde nogle nye og rare mennesker. Så har zakulle anbefalet serveren til mig, så derfor går jeg går jeg også udfra at folk er flinke til at hjælpe og modne nok til at respektere hinanden, som jeg da også selv er.

Har du læst og forstået reglerne? Jeg har læst reglerne igennem og de er forstået.
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
You stay classy
kirkhammer

Re: Mulleeh's ansøgning

Post by kirkhammer »

meget bedre din ansøgning er blevet godkendt. kom in-game og tag testen (læs op på reglerne)
The kirkhammer has spoken.
Post Reply