mit navn er Jesper Husum
jeg bor i nordjylland
jeg er16 år hvor jeg bliver 17 den 18 oktober
mit minecraft navn: husumdk
jeg kan godt lide at kigge på computer ting og spiller evt wow minecraft og heroes of newerth
jeg har spillet minecraft i godt et år men dog med pauser har spillet inde på en server der hedder funnyjunk sammen med en ven men vores hus blev totalt smadret af en anden spiller så vi gad ikke spille derinde længere da han fulgte bare efter os. har også spillet på en anden server men det var bare private med nogle venner og sådan
der er et par venner som spiller inde på den som jeg også går på skole med
venner jeg har på serveren: 00hefra bols123
jeg har hørt den skulle være meget god fra de 2 venner jeg har der på og kunne godt tænke mig at bygge sammen med dem også skulle der ikke være nogle der smadre ens ting fordi det er det værste der er ved minecraft at man ikke kan bygge uden der kommer en og smadre det ved ikke hvad jeg skal bygge i nu men det finder jeg hen ad vejen starter nok med at bygge hus også måske en farm
har læst alle reglerne igennem og jeg synes de er meget gode og passende for det jeg søger ved en minecraft server
jeg håber jeg kan få lov til at joine
ansøgning fra husumdk
- Supardry
Re: ansøgning fra husumdk
Godkendt, men hva ligger din mmr på i HoN?
- husum
er du admin? ^^. men min mmr ligger på 1650 cirka
- Supardry
Er nede på 1730 mener jeg. 7 kampe med leavers i alle er bare super nice... Og jeg er mod herinde
- husum
jeg spiller det ikke så ofte lige for tiden spiller nogen gangen sammen med min ven men synes bare det er svært at finde gode spillere :=)