Ansøgning

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
nick5337

Ansøgning

Post by nick5337 »

Hej crafters.dk

Navn: Nicklas
Minecraft Navn: nick5337

Alder: 11

By: Sdr. Tranders

Hvor har du hørt om serveren henne? Min ven rasmusfb123, og mikkelfb123 har spilde maget på den

Interesser: fodbold, pc, piger men jeg er ikke til Maja :) , tv

Erfaring: jeg har spillede ca. 3månder så jeg har lært en del men så god er jeg heller ikke jeg har byggede for det meste huse og gravet minegange og det er nok mere eller minder træt af.
Personer jeg kender: jeg kender to på server og den ene hedder rasmusfb123 og den anden hedder mikkelfb123.

Hvorfor jeg vil ind på serveren? fordi at jeg har spillede meget singleplayer og det er jeg træt af, så nu vil jeg godt møde nogen, som også spiller minecraft som er danske og jeg kunne godt tænke mig at bygge med andre.

Har du læst reglerne? De er læst og forstået

Server jeg har set? rasmusfb123 spille lidt på serveren og den ser god ud så jeg vil jeg være sur vise jeg ikke kommer ind men den mangler lige en svømme hal p.s. jeg vil gene bygge den

Lidt om mig jeg spiller fodbold i Gistrup/lkb. Jeg er ikke den bedste til at stave. Jeg går på Gistrup skole det er der hvor jeg har mødt rasmusfb123. Får det meste spiller jeg minecraft.

hilsen Niklas
Supardry

Re: Ansøgning

Post by Supardry »

Dejlig ansøgning, godkendt herfra
julemand101

Re: Ansøgning

Post by julemand101 »

Promoted efter en fremragende test. Godt gået af en 11 årig! (det er der mange der kan lære af) ;)
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
Post Reply