Vangsoeandersen,s ansøgning

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
vangsoeandersen

Vangsoeandersen,s ansøgning

Post by vangsoeandersen »

Dit navn: Mikkel Vangsøe Andersen.

Mit Minecraft navn: vangsoeandersen.

Alder: Jeg er 11 år gammel :) men bliver 12 år i denne måned =D

Sted: Midtjylland og jeg bor i Aidt, det er mellem Randers, og Silkeborg.

Interesser: Jeg kan godt lide, BattleFieldHeroes,Call of Duty Black Ops, og selfølgelig Counter Strike Source, og jeg kan godt lide og være sammen med mine venner, og min kæreste.

Erfaring: Jeg har spillet godt 5-6 måneder og har lavet et kæmpe tårn, et kæmpe grisse hoved, og et kæmpe luftskib. Og jeg kan godt lide og bygge store ting. Vil gerne hjælpe med at pynte spawn byen.

Hvor har du om crafters.dk: Jeg har hørt den igennem en af mine venner (casperlt1) han fortalte mig, om denne velfungerende server :). Og jeg vil gerne være venner med nogle flere.

Hvorfor vil du gerne joine vores server: Fordi jeg har hørt om at den var RIGTIG! god, og at det ikke var Pvp server, også fordi en af mine venner er der inde. Og jeg syntes serveren er rigtig pæn fordi jeg har kigget på mange af tingene, og plus der ikke er Greifer,s og folk der nakker ens ting.

Har du læst og forstået reglerne: Ja, jeg har læst dem igennem op til flere gange, og jeg har forstået dem, og jeg forstår hvorfor de fleste er så vigtige :)

Håber i vil Acceptere min ansøgning denne gang :)
Supardry

Re: Vangsoeandersen,s ansøgning

Post by Supardry »

this one is accepted
julemand101

Post by julemand101 »

Promoted efter en glimrende test af reglerne.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
miscje

Post by miscje »

Banned for at stjæle samt griefe i Sky City.
You stay classy
vangsoeandersen

Post by vangsoeandersen »

jeg har altså ikke ødelagt noet i skycity hvad har jeg ødelagt??
FedeAnderzen

Post by FedeAnderzen »

vangsoeandersen wrote:jeg har altså ikke ødelagt noet i skycity hvad har jeg ødelagt??
Det var ikke i Sky City men vores Konsulat inde ved spawn, du har stjålet mad fra konsulens kiste og ødelagt en melon der stor på bordet ved siden af.
Image
Post Reply