carlkastberg

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
carlkastberg
Posts: 1
Joined: 07 Oct 2011, 18:11

carlkastberg

Post by carlkastberg »

Hey jeg hedder Carl Kastberg Christensen. jeg har hørt at den her server er rigtig god. to af dem jeg kender spiller på den:).Mit minecraft navn er (carlkastberg). Jeg har også min egen server på minecraft hvor jeg bruger næsten alt min tid. Hvis nogen har brug for hjælp til at bygge noget vil jeg meget gerne hjælpe. jeg har også bygget mange ting på min server fx. har jeg bygget et giga tæmpel (Men med op) Jeg håber i tar imod min ansøgning:)
User avatar
julemand101
Posts: 3327
Joined: 06 Nov 2010, 19:12
Location: Brabrand
Contact:

Re: carlkastberg

Post by julemand101 »

Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
Post Reply