Ting vi kan lave :)

Diskussion om Minecraft og crafters.dk
andreas1xd

Ting vi kan lave :)

Post by andreas1xd »

Hej alle.

Dette er ikke dårlig kritik men lidt mer hvad vil kunne gøre.

1. lave lidt mer aktiviteter feks: pvp torsdag, mob mandag, eller sådan noget i den stil.

2. lave et world hvor der er creative mode hvis det er muligt med multiworse eller essentials eller hvad i bruger. For så kunne man komme derind og bygge til man fik nok. Self med regler.

3. Et lille server marked hvor man kan sætte en stand op og lave nogle mumble roams for hver bod altså 5 boder eller sådan noget. Og så bare trade.

-andreas1xd håber det kunne bruges. :P
xcanner

Re: Ting vi kan lave :)

Post by xcanner »

andreas1xd wrote:Hej alle.

1. lave lidt mer aktiviteter feks: pvp torsdag, mob mandag, eller sådan noget i den stil.

2. lave et world hvor der er creative mode hvis det er muligt med multiworse eller essentials eller hvad i bruger. For så kunne man komme derind og bygge til man fik nok. Self med regler.

3. Et lille server marked hvor man kan sætte en stand op og lave nogle mumble roams for hver bod altså 5 boder eller sådan noget. Og så bare trade.

1. Du er velkommen til at arrangere nogle aktiviteter. Det kan lade sig gøre, se bare viewtopic.php?f=10&t=2058

2. Vi har pt. worlds nok at vælge imellem ;)

3. Der er massere at ledige mumble rum at vælge imellem.
It's all about the community
julemand101

Post by julemand101 »

Jeg ville gerne kunne lave mobarena lidt mere regelmæssigt men fakta er lige i øjeblikket at vi venter på at kunne opdatere til seneste bukkit men det kan vi ikke før nogle plugins bliver opdateret hvilket ikke er sket endnu. Så vi sidder lidt i en låst situation omkring mobarena der i øjeblikket blot vælger at gå ned. :)

Men som xcanner siger er du velkommen til at finde på ideer og arrangere disse.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
Xuno

Post by Xuno »

andreas1xd wrote:Hej alle.

Vil da også gerne sige noget her selv om jeg ikke er hverken mod eller admin. Grunden til at der bliver holdt PvP turneringer så "sjældent" som der gør er for at prøve at holde gejsten oppe hos folk. Vores plan er at holde en turnering hver 2. uge når vi bliver mere etableret, men heller ikke oftere, da vi føler at det vil blive for "almindeligt" og derfor ikke vil tiltrække nok personer til turneringerne.

Hvad angår trade, er der jo ikke noget i vejen for at oprette et trade skilt i trade området og så reklamere lidt for det en gang imellem.

Overhovedet ikke for at rakke ned på det du skriver, kom endelig med mere, og gerne med flere events :) Kunne være fedt, hvis der var flere der ville arrangere ting på serveren, det bidrager både til fællesskabet, samt det giver noget sjov i en ellers "firkantet" minecraft dag. Man behøver ikke nødvendigvis at have admins eller mods til at hjælpe, det er en stor hjælp når de vil, men ikke strengs nødvendigt.
http://Xunotopia.dk/
Hardball, hjemmeværnet, ferier og MINECRAFT!
Casper98dk

Post by Casper98dk »

Jeg ville da også sige at til "1." at det er ikke noget mods/admins har meget med at gøre. Det er jo det vi skal gøre... Jeg er personligt også igang med at gøre klar til en stor event, men der er en masse grave arbejde først. Jeg overvejer at lave en Spleef arena, "hurtigt" og så evt sige at den weekend hvor der ikke er PVP er der Spleef :D Kunne være lidt fedt :D Men det bliver også søndag da jeg skal noget de fleste weekender. Men den der store event, var lidt meningen skulle være hemmelig indtil vi kom tættere på dagen det skal ske.

/Casper
Image
Tidligere Avis redaktør. Nu ham der brokker sig. Og ser jer bygge.

-Casper
Zirtel

Post by Zirtel »

Lige en supplering til Xuno, så åbner vi i næste uge vores warehouse hvor der er mulighed for at købe ting. Prislisten bliver linket til når den er komplet.

Varene bliver så handlet i vores hus i spawncity.
Image
andreas1xd

Post by andreas1xd »

ja syntes jeg havde nogle gode ideer til serveren og tænkte at jeg ville dele dem :)
Casper98dk

Post by Casper98dk »

Og at lave et creative world er umuligt på denne server, da folk ville kunne tage de ting de tager i Creative World med til normal world, på den måde få evig dia (f.eks.) så skulle man lave noget med at man får tømt inv når man går der fra eller noget, men det tror jeg ikke der er mods til + flere worlds = mere lag. så :D nej tak :D
Image
Tidligere Avis redaktør. Nu ham der brokker sig. Og ser jer bygge.

-Casper
MemorianX

Post by MemorianX »

Ville også være synd med en creative world, crafters charme er lidt at alt er lavet legit uden at spawne ting
julemand101

Post by julemand101 »

Som MemorianX skriver så er konceptet på Crafters.dk at vi ikke spawner items. Det er ikke vores formål at give spillerne adgang til alle de funktioner der er mulige i Minecraft (som fx creative mode). Hvis folk ønsker at spille Creative Mode findes der sikkert glimrende servere hvor dette er muligt. ;)
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
Post Reply