Ansøgning fra mig Self :)

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
mielowlarsen
Posts: 91
Joined: 08 Oct 2011, 16:31

Ansøgning fra mig Self :)

Post by mielowlarsen »

Mit navn er: Jonas

Mit Minecraft Navn: mielowlarsen Kom bare i tanke om det navn :)

Alder: 13 Stolt over at være det

Sted: Odense det bedste sted i danmark

Interesser: Minecraft Bygge Interesser Self Css Wow Multiplayer Facebook skype Computer spil Teknik Ledninger rode med dem Strøm youtube Mobiler biler osv.

Minecraft erfaringer: Jeg bygger tit på single player har bygget Feks. Pagoda Templet og en pixel Marie
Har okay gode erfaringer med minecraft Kan Crafte alt hvad der kan Craftes Nomalt spiller jeg single for at komme til at bygge andre ting

Jeg har du hørt om crafters.dk: Gennem Google

Venner på serveren? Ingen men helt klart jeg ville få nye

Hvorfor vil du joine vores server: På grund af det fair regler Admins er Søde og jeg føler mig hjemme her
jeg elsker at spille på multiplayer servere så¨jeg ville altså prøve og joine denne server OG DET BEDSTE ER DET DEN ER DANSK

Har du læst og forstået reglerne: Jeps jeg vil self følge dem og ja bare sådan

Jeg ville virkelig så gerne joine den :) Elsker at gå rundt i spawn og kigge på tingene de er meget flotte så er ret misundlig vil prøve at bygge ting på serveren :)

Lidt om mig:
Venlig
Fredlig
Kan godt lide og bygge og spille MINECRAFT :D


:D
Last edited by mielowlarsen on 08 Oct 2011, 17:27, edited 1 time in total.
User avatar
Pars
Posts: 1165
Joined: 06 Nov 2010, 10:03
Location: København

Re: Ansøgning fra mig Self :)

Post by Pars »

mielowlarsen wrote:Mit navn er: Jonas

Mit Minecraft Navn: mielowlarsen

Alder: 13

Sted: Odense

Interesser: Minecraft Bygge Interesser Self Css Wow Multiplayer

Minecraft erfaringer: Jeg bygger tit på single player har bygget Feks. Pagoda Templet

Jeg har du hørt om crafters.dk: Gennem Google

Venner på serveren? Ingen men helt klart jeg ville få nye

Hvorfor vil du joine vores server: På grund af det fair regler Admins er Søde og jeg føler mig hjemme her
jeg elsker at spille på multiplayer servere så¨jeg ville altså prøve og joine denne server OG DET BEDSTE ER DET DEN ER DANSK

Har du læst og forstået reglerne: Jeps i have

Jeg ville virkelig så gerne joine den :)

Lidt om mig:
Venlig
Fredlig
Kan godt lide og bygge og spille MINECRAFT :D
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
User avatar
Pars
Posts: 1165
Joined: 06 Nov 2010, 10:03
Location: København

Re: Ansøgning fra mig Self :)

Post by Pars »

Godkendt og promoted efter en lang test og snak ingame
User avatar
julemand101
Posts: 3327
Joined: 06 Nov 2010, 19:12
Location: Brabrand
Contact:

Re: Ansøgning fra mig Self :)

Post by julemand101 »

Denne bruger er slette fra systemet og alle items og handlinger er rullet tilbage. Dette er sket i fuld overensstemmelse med brugeren der har valgt at sælge den videre til en ven.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
Post Reply