Smidt i fængsel.

Har du spørgsmål til din straf? Så skriv et indlæg her, i et ordenligt sprog.
Dj_rice

Smidt i fængsel.

Post by Dj_rice »

Er lige blevet smidt i fængsel, fordi nogle modne venner af mine, skrev pik 3 gange. Jeg var på toilet og det morede de sig gevaldigt over. Check min ansøgning, så tror jeg i vil være enige med mig i, at jeg er moden nok til ikke at kunne finde på sådan noget.
kirkhammer

Re: Smidt i fængsel.

Post by kirkhammer »

du er stadig ansvarlig for ALT hvad der sker på din account du skulle have logget ud i stedet hvis du ikke stoler på dine venner
The kirkhammer has spoken.
Dj_rice

Post by Dj_rice »

Havde ikke set den komme. Har læst reglerne så kan godt, se hvorfor du skriver som du gør. Acceptere mit ban, hvis det er det du mener der er bedst. Håber dog du lader mig slippe lettere... Som sagt viste ikke de kunne finde på det, da de selv har en bruger på serveren, og de selv har læst reglerne.
kirkhammer

Post by kirkhammer »

jeg skal bruge navn på dem der skrev og så slipper du med en dags jail.. og det gør dine venner også
Dj_rice

Post by Dj_rice »

Har prøvet at få deres account ud af dem. Kan du ikke lade mig spille her i aften og imorgen. Og så giv mig et ban der starter fra søndag aften til fredag?
kirkhammer

Post by kirkhammer »

nej enten tager i alle 24 timers jail eller også tager du til onsdag
Dj_rice

Post by Dj_rice »

Så må jeg tage til onsdag. De kan jo se hvad der sker med dem hvis de udlevere deres account. Dog også foruroligne så hård en straf det er. Kunne forstå en times jail for det de har gjort på min account. Folk kan jo tydeligvis se at det ikke er en moden person der skriver... Det er ikke mere en 24 timer siden jeg kom ind. Så vidt jeg ved, var du manden bag godkendelsen af min account. Du har jo tydeligvis en procedure du skal følge når du godkender folk. Så jeg må havde opfuldt det hele. De fleste folk på serveren må vel bare havde grint af det, eller ignoreret det. Hvilket de må havde nu når de er godkent som modne nok til at spille på serveren.

Dj_rice
kirkhammer

Post by kirkhammer »

det handler ikke om at du er moden eller ikke moden. Det handler om at du bryder reglerne og jeg synes at denne regel er meget grov at bryde vi har børn der spiller på serveren... Det kan godt være at det ikke var dig men til gengæld var det din account. Jeg kan gå med til at nedsætte straffen til søndag kl 24.00.

Der er ikke nogen procedure til hvordan man bliver godkendt det er op til den enkelte mod/admin at bedømme om man mener at de er modne nok til at komme ind. Men bare fordi man er blevet godkendt betyder det ikke man ikke for en straf når ens account gør noget forkert. jeg kan også lige fortælle at der er folk der er blevet bannet for det dine venner har skrevet i chatten af andre admins/mod så jeg ville nok ike brokke mig over du "kun" har fået jail.
julemand101

Post by julemand101 »

Dj_rice:
Hvis du synes konsekvenserne ved regelbrud er for voldsomme så skulle du måske lige tjekke den kvalitet vi har af server og samtidig se hvor mange brugere vi faktisk har. Eftersom vi får et pænt antal ansøgere om dagen kan vi også tillade os at være lidt kræsne omkring hvilke brugere vi lukker ind. Det betyder så også at de brugere vi lukker ind også udmærket godt ved at vi har skrappe krav.

Jeg er ikke et sekund i tvivl om at alle brugere inde på serveren udmærket godt ved at vi på intet tidspunkt accepterer brud på reglerne og det har meget hårde konsekvenser. Der er ingen pointe i at bruge masser af tid på at skrive nogle regler hvis de ikke samtidig bliver overholdt og hvis brugerne ser let på reglerne så skal de slet ikke være inde på serveren. Vores formål med Crafters.dk er ikke at skabe det største Danske Minecraft fællesskab eller noget i den stil. Formålet er at have en server hvor alle opfører sig modent og ordentligt og alle admins og moderatorer gør et kæmpe arbejde for at serveren bliver ved med at være et godt sted selvom vi lukker nye brugere ind dagligt.

Alle regler vi har herinde på serveren er vedtaget ud fra konkrete situationer og begivenheder på serveren. Der er altså ingen af reglerne der ikke er vigtige.

Og omkring dit jail har du slet ingen grund til at brokke dig. Jeg kan personligt fortælle dig at hvis det var mig der havde taget dig i dette regelbrud var du banned på stedet i al evighed netop fordi du er ret ny herinde på serveren!
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
Dj_rice

Post by Dj_rice »

Hej
Mener at straffen var sat til søndag 24. Jeg er dog stadig i fængsel. Er der en der kan få mig ud?
Post Reply