Tools der går i stykker

Diskussion om Minecraft og crafters.dk
Post Reply
Hoffe

Tools der går i stykker

Post by Hoffe »

Heya.
Jeg ved godt at det også fungere på samme måde i single player, men er det virkelig nødvendigt med at tools går i stykker? Det betyder jeg ikke kan bruge diamant tools til at grave med, da de hurtigere i stykker end jeg kan finde nogle. Så jeg er nødsagdet til at bruge stone-tools, og det tager en evighed, og det er ikke en god ting, nu hvor jeg lige er startet på udgravningen til The Forgotten City!

---Er det muligt for dig, xcanner, at ændre det? Jeg spørger bare---
xcanner

Re: Tools der går i stykker

Post by xcanner »

Lige nu er det ikke muligt at ændre... Men det er jo meningen at tools skal gå i stykker!

Desuden giver det diamanter et formål, før skulle man bare have diamanter til en økse, hakke og skovl...
It's all about the community
Hoffe

Post by Hoffe »

xcanner wrote:Lige nu er det ikke muligt at ændre... Men det er jo meningen at tools skal gå i stykker!

Desuden giver det diamanter et formål, før skulle man bare have diamanter til en økse, hakke og skovl...
Men før kunne man bruge diamanter til at samle til blokke og bygge med dem. Desuden vil det også gøre at man ikke gider at bygge noget stort hvor man skal fjerne en masse blokke først, for det tager så lang tid.
miscje

Post by miscje »

Synes helt sikkert, at tools skal kunne gå i stykker. Det er lidt charmen ved at skulle mine efter materialer. Så får tingene en vis værdi.
You stay classy
atlem

l

Post by atlem »

l
Last edited by atlem on 02 Apr 2011, 00:54, edited 1 time in total.
Pars

Post by Pars »

Jeg er også tilhænger af tools der går i stykker, for som andre også skriver, så giver det en anledning til at grave :)

Et tip, hav altid en workbench og et par sticks med, så kan det aldrig gå helt galt.
CptTomatoKing

Post by CptTomatoKing »

Pars wrote:Jeg er også tilhænger af tools der går i stykker, for som andre også skriver, så giver det en anledning til at grave :)

Et tip, hav altid en workbench og et par sticks med, så kan det aldrig gå helt galt.
Medmindre man falder i lava :?
To mine, or not to mine...
Post Reply