Ansøgningen over ALLE (2)

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
BobberK
Posts: 2
Joined: 29 Aug 2011, 11:47

Ansøgningen over ALLE (2)

Post by BobberK »

Navn: Christopher Kjærsgaard Pedersen
Minecraft navn: BobberK
Alder: fyldte 14 den 27 maj i år, og næste år er jeg 15 og buksemyndig :P
Land: Danmark i Europa på Jorden
By: den Nord-østlige del af Herning (Midtjylland)
Interesser: Fodbold, Cykling, eller man kan sige næsten alle sportsgrene og Minecraft, Counter-Strike: Source, Team Fortress 2 og så en masse andre spil.
Minecraft erfarning: Har spillet Minecraft i snart 2 år, men har stadig lidt at lære. Lige nu spiller jeg mest singleplayer, men har også en multiplayer server jeg spiller lidt på (mc.ddfs-clan.com)
Hvor hørte jeg om crafters.dk: Fra aldoalex3 som jeg går i klasse med, han er rimelig nice ;)
venner: aldoalex3 er den eneste jeg kender jeg ved der spiller der (og snart mig selv).
Hvorfor vil jeg joine serveren: fordi den er nice, dansk og den lyder meget professionelt, og det vil jeg gerne prøve at være en del af. Har været inde at tjekke serveren ud, og det ser rigtig fedt ud, men det ville være bedre hvis jeg også lavede noget :D
Har jeg forstået reglerne?: Ja, de er gennem læst og forstået til punkt og prikke.
User avatar
kirkhammer
Posts: 410
Joined: 07 Nov 2010, 16:46
Location: Odense

Re: Ansøgningen over ALLE (2)

Post by kirkhammer »

BobberK wrote:Navn: Christopher Kjærsgaard Pedersen
Minecraft navn: BobberK
Alder: fyldte 14 den 27 maj i år, og næste år er jeg 15 og buksemyndig :P
Land: Danmark i Europa på Jorden
By: den Nord-østlige del af Herning (Midtjylland)
Interesser: Fodbold, Cykling, eller man kan sige næsten alle sportsgrene og Minecraft, Counter-Strike: Source, Team Fortress 2 og så en masse andre spil.
Minecraft erfarning: Har spillet Minecraft i snart 2 år, men har stadig lidt at lære. Lige nu spiller jeg mest singleplayer, men har også en multiplayer server jeg spiller lidt på (mc.ddfs-clan.com)
Hvor hørte jeg om crafters.dk: Fra aldoalex3 som jeg går i klasse med, han er rimelig nice ;)
venner: aldoalex3 er den eneste jeg kender jeg ved der spiller der (og snart mig selv).
Hvorfor vil jeg joine serveren: fordi den er nice, dansk og den lyder meget professionelt, og det vil jeg gerne prøve at være en del af. Har været inde at tjekke serveren ud, og det ser rigtig fedt ud, men det ville være bedre hvis jeg også lavede noget :D
Har jeg forstået reglerne?: Ja, de er gennem læst og forstået til punkt og prikke.

Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk

PS: dette er da ikke en ansøgning over dem alle den er meget middelmådig....
The kirkhammer has spoken.
User avatar
kirkhammer
Posts: 410
Joined: 07 Nov 2010, 16:46
Location: Odense

Re: Ansøgningen over ALLE (2)

Post by kirkhammer »

inaktiv
The kirkhammer has spoken.
Post Reply