Jeg syndes at VIP var en genial idé.
Det hjælper med at betale præmier, og de få som betaler får så mulighed for at se fra en langt bedre vinkel.
Enten skulle platformen gøres større og afsikres.
Eller der skulle strengere forholdsregler til.
Noget jeg godt kunne tænke mig var et sæt regler for tilskuerene, da de jo meget af tiden opførte sig som et kuld labrador hvalpe på amfetemin.
Strenge regler for at skuppe andre ned i arenaen, eller ud fra stadionet.
Idet at man ikke kunne gå afk i 25 sek for at hente en ny kop kaffe, uden at blive skuppet et eller andet sted hen, og i værste fald dø af det.
Strenge regler for at angribe andre spillere, uanset om det er i selvforsvar eller ej.
Hvis nogle angriber indenfor stadion, så straks notere tid og spiller, og bagefter enten skrive her eller i chatten, for at en admin/mod så kan kigge i loggen og gøre admin ting ved den angribene person.
Kunne forestille mig at efter en person eller fem har fået sig 1-5 dages udelukkelse, så kommer der mere ro på tilskuerrækkerne. Og forhåbentligt kan arrangøre, admins og tilskuere derefter koncentere sig om spillet og ikke om at holde styr på en børnehave.
Troede at adgangskravet var modenhed, men når man ser hvordan flere tilskuere render og skupper, slår og angriber, så får man et lidt andet indtryk.
Jeg ved at glasspanes hæmmer udsynet, men det må vel blive en konsekvens af at tilskuerene ikke at opføre sig modent.
Så må det hele pakkes ind så det ligner et ishockey stadion.
ZX-Corp PvP Turnering #3 (Mulighed for VIP pladser)
- Rabjerg
- PennisPuff
Re: ZX-Corp PvP Turnering #3 (Mulighed for VIP pladser)
en ting til så 2 der var på vej ind i VIP fik kun den enes navn(silentninja) og Joda og mig skubbede rabjerg ned fordi vi troede ikke han havde vip, da han prøvede at hoppe ind, BEKLAGER MEGET på mig og jodas vejene. så hvordan folk kom ind!
de hoppede op på døren eller noget lignende, og så op på hegnet. så assebs gøre det.
fed turnering godt kæmpet alle
tak til xuno og zirtel for et fedt event;)
og beklager meget rabjerg for vores fejl!:(
de hoppede op på døren eller noget lignende, og så op på hegnet. så assebs gøre det.
fed turnering godt kæmpet alle
tak til xuno og zirtel for et fedt event;)
og beklager meget rabjerg for vores fejl!:(
- Zirtel
Så godt folk hoppe over døren. Næste gang skriver vi en liste med hvem der har adgang til det og sætter op i boksen. Så kan dem der har betalt, rapportere hvis uvedkomende har fusket sig der op.
Jeg havde store fustrationer over at folk snød sig over døren, det viser godt nok hvor umoden nogle er. Desuden så vil der næste gang være tilmeldings frist på VIP, for jeg havde store koordiantions problemer fordi der var mange der skrev på en gang.
Håber ellers Folk i VIP havde det godt, og hvis i har nogle forslag til hvordan man kunne få bedre udsyn og sådan er vi altid åbne for nye ideer
Jeg havde store fustrationer over at folk snød sig over døren, det viser godt nok hvor umoden nogle er. Desuden så vil der næste gang være tilmeldings frist på VIP, for jeg havde store koordiantions problemer fordi der var mange der skrev på en gang.
Håber ellers Folk i VIP havde det godt, og hvis i har nogle forslag til hvordan man kunne få bedre udsyn og sådan er vi altid åbne for nye ideer
- Xuno
Problemet er at Zirtel og jeg her ikke tid til både at skrive, snakke med hinanden, rende frem og tilbage og samtidig holde øje med tilskuerer og VIPs.Rabjerg wrote:Jeg syndes at VIP var en genial idé.
Det hjælper med at betale præmier, og de få som betaler får så mulighed for at se fra en langt bedre vinkel.
Enten skulle platformen gøres større og afsikres.
Eller der skulle strengere forholdsregler til.
Noget jeg godt kunne tænke mig var et sæt regler for tilskuerene, da de jo meget af tiden opførte sig som et kuld labrador hvalpe på amfetemin.
Strenge regler for at skuppe andre ned i arenaen, eller ud fra stadionet.
Idet at man ikke kunne gå afk i 25 sek for at hente en ny kop kaffe, uden at blive skuppet et eller andet sted hen, og i værste fald dø af det.
Strenge regler for at angribe andre spillere, uanset om det er i selvforsvar eller ej.
Hvis nogle angriber indenfor stadion, så straks notere tid og spiller, og bagefter enten skrive her eller i chatten, for at en admin/mod så kan kigge i loggen og gøre admin ting ved den angribene person.
Kunne forestille mig at efter en person eller fem har fået sig 1-5 dages udelukkelse, så kommer der mere ro på tilskuerrækkerne. Og forhåbentligt kan arrangøre, admins og tilskuere derefter koncentere sig om spillet og ikke om at holde styr på en børnehave.
Troede at adgangskravet var modenhed, men når man ser hvordan flere tilskuere render og skupper, slår og angriber, så får man et lidt andet indtryk.
Jeg ved at glasspanes hæmmer udsynet, men det må vel blive en konsekvens af at tilskuerene ikke at opføre sig modent.
Så må det hele pakkes ind så det ligner et ishockey stadion.
Zirtel render frem og tilbage mellem oversigtstavlen og kontrolboksen, mens han holde mig underrettet om hvem der skal spille, jeg selv har hele tiden chatten åben, så kan kun se det der sker lige foran mig og er mere fokuseret på det jeg skal skrive, end på selv kampene og det der sker omkring mig.
Men ja, der skal gøre noget, det er helt sikkert.
http://Xunotopia.dk/
Hardball, hjemmeværnet, ferier og MINECRAFT!
- Rabjerg
Jeg ved at det er noget høvl at holde styr på så mange ting.
Og syndes at i gør et stort og godt stykke arbejde med at organisere det.
Jeg har en håndfuld ideer til hvordan at VIP området kan forbedres, og måske få sin kapacitet forøget, samt bedre adgangskontrol.
Måden i styre arenaen og kampene er topdollar!
Men måske skal der en eller to til "crowd control", da 30 tilskuere som mellem kampene keder sig, hurtigt begynder at fylde chatten og lave ballade på tilskuer rækkerne.
Hvis en af jer har tid idag, så kan vi evt tage den på skype/mumble.
Jeg har en håndfuld ideer til hvordan at VIP området kan forbedres, og måske få sin kapacitet forøget, samt bedre adgangskontrol.
Men måske skal der en eller to til "crowd control", da 30 tilskuere som mellem kampene keder sig, hurtigt begynder at fylde chatten og lave ballade på tilskuer rækkerne.
- MemorianX
skulle faktisk også lige til at foreslå at i kunne "hyre"nogle til crowd control, er sikker på at i kan finde nogle frivillige der vil gøre det
- Xuno
Det kan vi sagtens finde ud af, kunne være super med noget input, jeg har dog ikke lige tid i dag som det ser ud lige nu, men ellers finder vi en dag hvor vi er på samtidig og tager den derfraRabjerg wrote:Jeg ved at det er noget høvl at holde styr på så mange ting.
Det kan også blive nødvendigt desværre. Vi finder lige ud af hvordan det skal gøres.MemorianX wrote:skulle faktisk også lige til at foreslå at i kunne "hyre"nogle til crowd control, er sikker på at i kan finde nogle frivillige der vil gøre det
http://Xunotopia.dk/
- Kachuu
slå koldt vand i blodet. mængden af udråbstegn er jo lige ved at tage overhånd. Men hvis vi skal have den tone, så kan jeg ikke være mere ligeglad med that du syntes er acceptabel eller ej. "!!!!"007mads1 wrote:Hvis jeg var med var det jo ikke fair! Og det ville jo ikke ændre på den holdning fra jeres side.. At stå med ryggen til!! Det er uacceptabelt!
Negative abelort kachuu - ChristinaKipker.
Hvis jeg virker sur og negativ, så tænkt på det på denne måde: Jeg er sur og negativ - Så i ikke behøves at være det !
Hvis jeg virker sur og negativ, så tænkt på det på denne måde: Jeg er sur og negativ - Så i ikke behøves at være det !
- Casper98dk
Kachuu tror han mente det for sjov
Men ja som folk siger, ZX corp uddel noget af arbejdet! Der er masser der ville mene at i gør dem en tjeneste ved at lade dem hjælpe Jeg begynder på min Spleef Arena nu, vi kan lige snakke sammen så vi ikke kommer til at planlægge tourneringer i samme weekender Håber i bliver ved med at lave dette. Det er meget hyggeligt når tilskuer kan tage det seriøst Kan vise jer arenaen når jeg kommer længere, så kan vi lige få lidt inspiration af hinanden og så kan i sige om der er noget jeg burde lave anderledes... I har jo prøvet det før
Men ja som folk siger, ZX corp uddel noget af arbejdet! Der er masser der ville mene at i gør dem en tjeneste ved at lade dem hjælpe Jeg begynder på min Spleef Arena nu, vi kan lige snakke sammen så vi ikke kommer til at planlægge tourneringer i samme weekender Håber i bliver ved med at lave dette. Det er meget hyggeligt når tilskuer kan tage det seriøst Kan vise jer arenaen når jeg kommer længere, så kan vi lige få lidt inspiration af hinanden og så kan i sige om der er noget jeg burde lave anderledes... I har jo prøvet det før
- FedeAnderzen
Du er jo bare sur over at Undervandsbyen ikke har nok indbyggere til at stille et hold...007mads1 wrote:Hvis jeg var med var det jo ikke fair! Og det ville jo ikke ændre på den holdning fra jeres side.. At stå med ryggen til!! Det er uacceptabelt!