Bruger

Diskussion om Minecraft og crafters.dk
Post Reply
mielowlarsen

Bruger

Post by mielowlarsen »

Vis nu jeg gav min bruger til en god ven som jeg måske gør
er han så stadig Whitelisted på serveren ?
:ugeek:
miscje

Re: Bruger

Post by miscje »

Nej, så er det en ny ansøgning.
You stay classy
mielowlarsen

Post by mielowlarsen »

Altså vis jeg gav ham min bruger
skulle han så lave en ny ansøgning :?:
Casper98dk

Post by Casper98dk »

ja mielow
Hvis de finder ud af du har gjort det anyway ville jeg gætte på det er Ban :)
Image
Tidligere Avis redaktør. Nu ham der brokker sig. Og ser jer bygge.

-Casper
mielowlarsen

Post by mielowlarsen »

må man da ikke give ens sin bruger
julemand101

Post by julemand101 »

Vi godkender en bruger ud fra personen hvilket du burde vide eftersom du skal skrive en detaljeret ansøgning omkring dig som person. Når en bruger er godkendt er det fordi vi har et kendskab til at denne person kan reglerne og passer til den personlighed vi ønsker på serveren. Derfor går det naturligvis ikke at man sælger eller giver sin minecraftkonto videre til en anden person da det slet ikke er sikkert at denne person vil blive godkendt til serveren.

Som der bliver nævnt så vil en konto blive banned hvis vi opdager dette er sket og tro mig vi har en hel del værktøjer til at notere den slags (og du er sat på listen over folk vi sporer i særlig høj grad eftersom du har startet denne her tråd).

Jeg forstår dog ikke problemet i at du bare lige skriver at du har givet din konto til en anden således vi fjerner brugeren fra VIP listen. Han er naturligvis velkommen til at skrive en ny ansøgning og tage testen således vi kan vurdere om han passer til serveren. Eller er sandheden ikke nærmere at det er camb2 du ønsker at give brugeren således han kan tage hævn og smadre det hele? Bare så du ved det så er camb2 banned i al evighed og har ikke adgang til serveren uanset om han køber nye minecraft kontoer eller låner andres. Uanset om camb2 så skulle opføre sig ordentligt på serveren vil han stadig blive banned fordi vi ikke kan stole på ham ud fra den episode der var tidligere.

P.S Vi logger SAMTLIGE handlinger på serveren og hvis der sker noget vrøvl med en bruger er det ret nemt for os at fjerne alt eksistens af denne bruger. Så hvis det er et terrorangreb så drop det nu. Det er prøvet af adskillige og der er ingen der har haft held nok til at lave skade der ikke kunne rettes op efter 15 min.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
mielowlarsen

Post by mielowlarsen »

;å jeg så godt give det til en ven Som ikke er Camb2?
Forstår det ikke helt
Ch0x

Post by Ch0x »

Din bruger er godkendt på serveren udelukkende på baggrund af DIN ansøgning og DIN personlighed. Hvis du giver din bruger væk, skal vedkommende selvfølgelig skrive en ny ansøgning så admins/mods kan se om han/hun passer ind på serveren.
julemand101

Post by julemand101 »

Og jeg tilføjer lige til Ch0x at du SKAL meddele OS herinde på forummet hvis du sælger eller giver din minecraft konto videre til andre således vi kan fjerne dem fra serveren og gøre klar til nye ansøgninger fra denne konto.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
julemand101

Post by julemand101 »

Brugeren er slettet fra systemet og der kan laves en ny ansøgning.
Post Reply