Dit Navn: Stefan
Dit Minecraft Navn: Almquist1
Alder: 14
Sted: Kolding, Sydjylland
Interesser: Jeg spiller saxofon i min fritid, men på computer spiller jeg Counter-Strike Source, Et spil der hedder Transport Tycoon Deluxe, og SELVFØLGELIG Minecraft!!!
Minecraft erfaring: Jeg har spillet minecraft online i ca. 2 måneder, da jeg begynde at det var lidt for ensomt at spille Minecraft Singleplayer… Før jeg fandt jeres server spillede jeg lidt på MC fuldblods og nogle andre bitte små servere, men jeg håber at jeg nu kan komme ind på jeres awesome server og komme til at spille noget minecraft på en professionel server!
Hvor har du hørt om crafters.dk: Jeg har prøvet at finde en dansk minecraft server længe, og jeg har læst rigtig mange forskellige forummer, da der er en der skriver at han gerne vil finde en god dansk server som er meget professionel, hvor han så skriver at han har prøvet Crafters men at det ikke var noget for ham. Så jeg googlede jo selvfølgelig crafters og fandt jeres hjemmeside, og ansøgte så EFTER at have læst alle regelerne ansøgte jeg, Så man kan ikke rigtig sige at jeg jeg har fået en anbefaling eller sådan noget, jeg har bare været nysgerrig.
Venner på serveren: Jeg har desværre ikke nogle venner på serveren, da jeg jo fandt den via et forum
Hvorfor vil du joine vores server?: Jeg vil gerne joine jeres server fordi den ser mega awesome ud. Bare det at jeres hjemmeside er så dybt professionelt lavet(JEG MENER DET) så kan serveren jo ikke være andet end ligeså awesome, Jeg har også set nogel billeder fra serveren, og det ser også meget flot ud.
Jeg håbet jeg kan være med til at gøre serveren bedre, så andre også kan få glæde af den.
Jeg ved ikke rigtig om jeg har bygget noget meget spektakulært, men jeg har da (prøvet) at bygge Golden gate bridge, ud af sten..
Har du læst og forstået regelerne?: Ja, de er læst og forstået, og de virker meget fair og ordentlige!
Mange hilsener fra Almquist1/Stefan
søger om medlemskab. :) (2)
- kirkhammer
Re: søger om medlemskab. :) (2)
din ansøgning er godkendt kom in game og tag testen.
The kirkhammer has spoken.
- Rekalty
Re: søger om medlemskab. :) (2)
Det vækker minder... af den gode slagsAlmquist1 wrote:Transport Tycoon Deluxe