Dit Navn: niclas
Dit Minecraft Navn: niclas26
Alder: 13
Sted: østjylland
Interesser:jeg kan godt lide at spille computer spil her er der nogen,minecraft,wow,terrria,team fortress 2,sanctum,fallout new vegas, call of duty og andre skyde spil . jeg spiller også xbox 360
Minecraft erfaring: jeg har spillet minecraft i 2År nu,jeg spillede i single player i starten men det blev ensomt det eneste der var min ven var grisene så jeg stoppede med at spille indtil jeg mødte aasebs inde under team fortress 2 vi spillede på nogle server men de var ikke gode en dag fandt aasebs denne server jeg prøvede den og den var sjov. jeg har byggede byer pyramider og pixel art og et coloseum som var coloenorm jeg synes er god til at gemme kister og andre ting og lave hemmelige steder
Hvor har du hørt om crafters.dk: mine venner
Venner på serveren:aasebs, frederik_t, justmedk
Hvorfor vil du joine vores server:jeg har ledt efter en server i lang tid og mine venner nævner denne server og jeg prøver og jeg synes den er meget god. og jeg vil spille med mine venner og få flere
Har du læst og forstået reglerne:ja forstålige regler
ansøgning
- kirkhammer
Re: ansøgning
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)niclas266 wrote:Dit Navn: niclas
Dit Minecraft Navn: niclas26
Alder: 13
Sted: østjylland
Interesser:Spil,computer,minecraft,wow,call of duty og andre skyde spil
Minecraft erfaring: jeg har spillet minecraft i 2År nu. jeg har byggede byer pyramider osv.
Hvor har du hørt om crafters.dk: mine venner
Venner på serveren:aasebs, frederik_t, justmedk
Hvorfor vil du joine vores server:jeg har ledt efter en server i lang tid og mine venner nævner denne server og jeg prøver og jeg synes den er meget god. og jeg vil spille med mine venner og få flere
Har du læst og forstået reglerne:ja forstålige regler
Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.
Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.
Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
The kirkhammer has spoken.
- kirkhammer
- Pars
Lige et hurtigt supplerende spørgsmål , har du spillet Minecraft classic?
- Rekalty
Banned pga X-ray. Du spildte åbenbart ikke tiden...