ansøgning af bendtsenkiller

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
bendtsenkiller
Posts: 1
Joined: 14 Oct 2011, 21:38

ansøgning af bendtsenkiller

Post by bendtsenkiller »

hej jeg har lige registreret mig og glæder mig til at prøve at spille jeres seje server. kan jeg få adgang?:D kh. bendtsenkiller
User avatar
miscje
Posts: 630
Joined: 07 Nov 2010, 12:57
Location: Odense

Re: ansøgning af bendtsenkiller

Post by miscje »

bendtsenkiller wrote:hej jeg har lige registreret mig og glæder mig til at prøve at spille jeres seje server. kan jeg få adgang?:D kh. bendtsenkiller
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk

PS: I det mindste bare KIG på de andre ansøgninger.
You stay classy
User avatar
Wufei
Posts: 190
Joined: 06 Nov 2010, 10:01

Re: ansøgning af bendtsenkiller

Post by Wufei »

bendtsenkiller wrote:hej jeg har lige registreret mig og glæder mig til at prøve at spille jeres seje server. kan jeg få adgang?:D kh. bendtsenkiller
Kære Bendtsenkiller,

Du skal altså lave en ansøgning, som du forhåbentligt har læst under "LÆS MIG FØRST - inden du poster" viewtopic.php?f=8&t=744. En registrering på forumet er ikke nok!
"This is why we are here, because this little blue diamond has 1562 uses!"
E = MineCraft² | That guy with the rocks.
User avatar
Pars
Posts: 1165
Joined: 06 Nov 2010, 10:03
Location: København

Re: ansøgning af bendtsenkiller

Post by Pars »

Flyttet pga. inaktivitet
Post Reply