Ansøgning - Crushie

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
Crushie

Ansøgning - Crushie

Post by Crushie »

Navn: Thomas
Minecraft navn: Crushie
Alder: 16
Sted: Ikast, Midtjylland

Interesse: Jeg er en kreativ gamer. Med kreativ mener jeg, at jeg godt kan lide at bygge ting og samtidig give mig selv udfordringer. Jeg bruger dog ikke alt min fritid på at spille, men oftest ^^,

Erfaring i minecraft: Jeg har gået på efterskole hvor internettet ikke var det bedste, så det meste "Spilleri" foregik offline. Derfor blev minecraft meget populært hurtigt. Jeg har spillet det i lidt mere end 1 år, ca i sommerferien i 2010.
Jeg har i sommerferien spillet meget minecraft sammen med en af mine venner "Jamze1312" hvor vi har bygget forskellige ting, som var udfordrende og sjovt. Vi havde reglen "Ingen snyd!" og det er en regel der er vigtigt for at holde det sjove igang.

Venner, som er på serveren allerede: Har ikke nogen venner på serveren, men en af mine venner faldt over jeres hjemmeside og foreslog det til mig.

Hvorfor ansøger jeg til jeres server: Jeg hørte fra min ven, at denne server går meget op i at være kreativ og have udfordringer. Han sagde til mig at man kunne tilmelde sig og være med til det, og jeg tænkte - Hvorfor ikk? Jeg vil gerne være en del af jeres server og være med til at bygge, samt chatte med folk ^^.

Regler: De er læst, og forstået ^^ (Fandt jeres "Lav ikke fælder uden at markere med skilt" komisk :lol: )

Tjaa. Så tror jeg ikke der er så meget mere at sige. :) Jeg vil med glæde fortælle mere, hvis der er noget som i ikke fandt tilfredsstillende. :mrgreen:
kirkhammer

Re: Ansøgning - Crushie

Post by kirkhammer »

ansøgning godkendt kom ingame og tag testen... reglen med fælder gælder ikke ved hver fælde men mere tænkt som en indikation for at der er fælder i dit område... der er mange som bare går rundt og beundre andres bygninger og så er det ikke fair at de bliver dræbt af en fælde og mister deres inventory..
The kirkhammer has spoken.
Crushie

Post by Crushie »

Jeg står in-game. Er blevet vist ud til en ø, som jeg kan bygge på af "xXMutexXx" Tog lidt tid at komme der ud, og har ikke permission til at save spawnpoint, endnu såååh >.>.
Men hvertfald - Jeg er klar til at tage test ^^
Rekalty

Post by Rekalty »

Testet og promoted!
Post Reply