Ansøgning

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
astro379

Ansøgning

Post by astro379 »

Dit Navn: Mathias kronborg

Dit Minecraft Navn: Astro379

Alder: 19

Arbejde: som ubefarenskibsassistent på sejerø færgen

Kærste: nej

Stalker: ja (gyseligt)

Sted: Vest sjælland

Interesser: Spil : battlefield 2 Bad Company Starcraft 2 ( Battlefield 3 når det kommer)
har os over 50 forskellige spil på min steam acc (skidt noget at prale med) ;)

Minecraft erfaring: igen men har spillet mange sand box games og har spillet lidt Garrys mod i ny og næ :) 158 timer siger min steam acc (bruger navn på steam astro379 )

Hvor har du hørt om crafters.dk: steam da de begyndte at sælge tarria så søgte jeg lidt på google og så kom minecraft op og har kigget en del på youtube og har spurgt omkring mig på hardwareonline og fik mange lange gode forklaringer af julemand101 hvordan spillet var og hvad man gør. i kan se min tråd her http://www.hardwareonline.dk/traad.aspx ... tid=636466
har os kigget på jeres map og nøjh da jeg så dan var jeg helt solgt ^^ jeg købte det 2 sec efter :D

Venner på serveren? ingen jeg er så grøn og frisk som jeg kan være

Hvorfor vil du joine vores server:vil gerne være med i ren og pæn server hvor folk er søde og hvor man kan lade ting stå uden at de bliver smadret over natten af en eller anden taber der bar kom forbi:)

Har du læst og forstået reglerne? Yes sir.

Tag og brug noget tid og arbejde på en ordenlig ansøgning hvis du er seriøs om at joine, og brug evt. noget tid på at kigge rundt på serveren.
Og selvfølgelig, læs vores regler og forstå dem. Reglerne er med til at sikre vi har et godt miljø på serveren uden griefers, som der iøvrigt bliver slået hårdt ned på. Folk som ødelægger andre folks arbejde og bidrager til et negativ miljø på serveren er vi ikke interesseret i. Så tiden på en god ansøgning er godt givet ud, da det er en god server med et stærkt community, som du sikkert kommer til at bruge meget tid på. (Tjek ) :mrgreen:
Me love Battlefield Intel® Core i7-6700K 4.4Ghz, MAXIMUS VIII RANGER, Nvidia GeForce GTX 1080 8 GB, 32 GB Kingston DDR4 -2132, SAmsung SSD 750 EVO 250 GB, Jeg forbeholder mig retten til at offentliggøre alle private beskeder jeg modtager.
kirkhammer

Re: Ansøgning

Post by kirkhammer »

du er godkendt kom ingame og tag tesen...
The kirkhammer has spoken.
astro379

Post by astro379 »

Takker :)
Me love Battlefield Intel® Core i7-6700K 4.4Ghz, MAXIMUS VIII RANGER, Nvidia GeForce GTX 1080 8 GB, 32 GB Kingston DDR4 -2132, SAmsung SSD 750 EVO 250 GB, Jeg forbeholder mig retten til at offentliggøre alle private beskeder jeg modtager.
julemand101

Post by julemand101 »

Banned for at skrive med caps da han lige var kommet ind på serveren.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
julemand101

Post by julemand101 »

Unbanned da jeg godtager undskyldning.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
klaske

Post by klaske »

banned for xray.
klaske

Post by klaske »

Unbanned efter en grundig efterforskning.
Post Reply