Perm ban?

Har du spørgsmål til din straf? Så skriv et indlæg her, i et ordenligt sprog.
xXmutexXx

Perm ban?

Post by xXmutexXx »

-Jeg logger af
-Jeg er væk 2 timer
-jeg logger på
-jeg er i jail
-jeg spørger hvad jeg har gjort
-Jeg logger af
-Jeg logger på
-Perm ban

Fik at vide jeg havde stjålet wool og dirt. Idag har jeg ikke været i nærheden af Fabrikken hvor jeg "Skulle" have "stjålet" dirt og uld...

Igår lånte min lillebror min computer mens jeg var på arbejde.. da jeg kom hjem havde han en masse wool og dirt, han sagde at han selv havde skaffet det og jeg ventede hele dagen idag på en admin (ville spørge om det var stjålet da det var en masse forskellige farver wool).. så kommer jeg online og er i jail.. Er sku også lidt skuffet over at jeg så for perm ban oveni uden overhovedet at have spurgt en admin...
julemand101

Re: Perm ban?

Post by julemand101 »

Du har selv ansvaret for din account. Da du så skriver at du har lånt din konto ud til en anden så er det bare perm. ban i henhold til vores principper. Der er ingen kære mor hvis du låner din account ud til en anden og denne person så bryder reglerne. Vi er nemlig ret trætte af at rydde op efter sådanne hændelser og derfor er der bare hård straf i sådan nogle sager. Hvis man vil undgå at blive banned må man undgå at låne sin konto ud til andre der ikke kan finde ud af at opføre sig ordentligt.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
julemand101

Post by julemand101 »

Efter at have undersøgt området noget mere er der ingen diskussion omkring perm ban. Det var temmelig store mængder farvet uld der er blevet griefet!
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
kirkhammer

Post by kirkhammer »

og en anden ting du kunne jo have taget kontakt til en admin det er vel ikke vores ansvar og spørge dig om du har taget det vel? når vi finder en synder så går vi ud fra han ikke ville findes da han ikke har gjort os opmærksom på det... dette kunne du gøre på 2 måder skrive ingame til en admin eller skrive en post på forum hvor du skriver det...
The kirkhammer has spoken.
xXmutexXx

Post by xXmutexXx »

Der var ingen online i den periode jeg var...
kirkhammer

Post by kirkhammer »

nej men det var forummet!
The kirkhammer has spoken.
julemand101

Post by julemand101 »

xXmutexXx wrote:Der var ingen online i den periode jeg var...
Og hvorledes forhindre det dig i at skrive en besked til admins på forummet?
xXmutexXx

Post by xXmutexXx »

Bruger ikke forumet startede igår...
julemand101

Post by julemand101 »

xXmutexXx wrote:Bruger ikke forumet startede igår...
Fin forklaring men vi kræver at alle brugere vælger at bruge vores forum og skal løbende holdes opdateret derinde. Desuden har du jo brugt forummet til at skrive ansøgningen så undskyldningen holder ikke.

Desuden vil jeg lige slå fast at næsten uanset hvad så vil jeg ikke godtage en historie fra en bruger som siger han har lånt sin konto ud men har en mistanke til at denne person har griefet. Det vil kun være meget gamle brugere på serveren der vil kunne få sådan en luksus men eftersom du kom ind for meget kort tid siden så har du ingen krav på nogen hensyn hvad den slags angår.

Find en anden server og lad vær med at ødelægge det for dig selv der. Hvis du har behov for at brokke dig så send det videre til den person der griefede på din konto og derved fik dig banned.
xXmutexXx

Post by xXmutexXx »

det var min bror--'
Post Reply