Ansøgning

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
Marindax12
Posts: 1
Joined: 16 Oct 2011, 21:58

Ansøgning

Post by Marindax12 »

Dit Navn: Magnus

Dit Minecraft Navn: Marindax12

Alder: 16

Sted: København

Interesser: Spil, computer, minecraft, wow, CoD

Minecraft erfaring: Jeg har spillet meget minecraft, har mest spillet multiplayer med mine venner, men også med andre players, har nok spillet omkring 1år. Jeg har lavet alt fra en by af TNT (ligit) til et gigantisk fodboldstadion på over 2.5 millioner blokke. Det eneste jeg rigtig mangler viden til er nok redstone. Jeg er altid frisk på at starte på et nyt projekt, og vil komme med gode idear og godt humør.

Hvor har du hørt om crafters.dk: Gennem 2 af mine venner som også spiller på serveren

Venner på serveren? Martin 138 og SilentninjaFTW

Hvorfor vil du joine vores server: Jeg vil gerne joine jeres server pga. i har lavet en masse cool bygninger og mine venner siger at det er en super fed server med nogle gode admins

Har du læst og forstået reglerne? Ja, jeg har læst reglerne 2-3 gange og ved 100% hvad de går ud på og jeg acceptere selvfølgelig alle reglerne.
Jeg har nogle principper om at hvis folk ikke opføre sig ordenligt over for mig vil jeg heller ikke opføre mig ordenligt over for dem.
Det jeg mener med det princip er at hvis folk opføre sig umodent/grimt over for mig har jeg ikke tænkt mig at fx hjælpe den person med at lave et eller andet eller lignende, det er ikke fordi jeg har tænkt mig at begynde at svine ham/hende til.
Jeg er joiner serveren for at have det sjovt og møde nogle (forhåbentlig) gode og sjove mennesker og ikke for at komme op at skændes med et umodent barn.
Det er derfor jeg har joinet den her server for at undgå at møde umodne børn.
Last edited by Marindax12 on 17 Oct 2011, 02:17, edited 2 times in total.
User avatar
julemand101
Posts: 3327
Joined: 06 Nov 2010, 19:12
Location: Brabrand
Contact:

Re: Ansøgning

Post by julemand101 »

Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
User avatar
julemand101
Posts: 3327
Joined: 06 Nov 2010, 19:12
Location: Brabrand
Contact:

Re: Ansøgning

Post by julemand101 »

Marindax12 wrote:Dit Navn: Magnus

Dit Minecraft Navn: Marindax12

Alder: 16

Sted: København

Interesser: Spil, computer, minecraft, wow, CoD

Minecraft erfaring: Jeg har spillet meget minecraft, har mest spillet multiplayer med mine venner, men også med andre players, har nok spillet omkring 1år

Hvor har du hørt om crafters.dk: Gennem 2 af mine venner som også spiller på serveren

Venner på serveren? Martin 138 og SilentninjaFTW

Hvorfor vil du joine vores server: Jeg vil gerne joine jeres server pga. i har lavet en masse cool bygninger og mine venner siger at det er en super fed server med nogle gode admins

Har du læst og forstået reglerne? Ja, jeg har læst reglerne 2-3 gange og ved 100% hvad de går ud på og jeg acceptere selvfølgelig alle reglerne.
Jeg har nogle principper om at hvis folk ikke opføre sig ordenligt over for mig vil jeg heller ikke opføre mig ordenligt over for dem.
Jeg er joiner serveren for at have det sjovt og møde nogle (forhåbentlig) gode og sjove mennesker og ikke for at komme op at skændes med et umodent barn.
Det er derfor jeg har joinet den her server for at undgå at møde umodne børn.
Din ansøgning er stadig for kort efter du har redigeret i den. At du uddyber hvordan du forstår reglerne er en fin start men jeg synes nu ikke jeg kan lide din holdning om at være uopdragen overfor folk der selv er uopdragen. Hvis folk opfører sig sådan er det 100% sandsynligt at det ender i krig mellem flere spillere og det er ikke det vi ønsker her på serveren. Årsagen er at vi alle ser forskelligt på en given situation og derfor vil nogle af parterne føle sig mere ramt end andre hvilket ikke kan undgås. Du skal også være klar over at vores server har mange forskellige aldersgrupper men fælles er en moden holdning til tingene. Dette forhindre dog ikke i at tingene kan gå skævt og her er det vigtigt at alle (også dig) er med til at bevare diskussioner og stridigheder på et ordentligt niveau uanset hvor træls vedkomne kan være. Det er bedre at forholde sig roligt og så kontakte en admin end selv at begynde at opføre sig som en idiot.

Men skriv lige noget mere kød på ansøgningen. Hvad har du fx lavet af ting i Minecraft i det år du har spillet? Find selv på resten. Der er masser du kan skrive om. :)
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
User avatar
Wufei
Posts: 190
Joined: 06 Nov 2010, 10:01

Re: Ansøgning

Post by Wufei »

Kære Magnus,

Som Julemand101 selv pointerer, så er det lidt dobbeltmoralsk idet du skriver, at du ikke gider at opføre dig ordentligt over for andre, hvis de ikke er det over for dig, men samtidig forventer du en moden opførelse fra alle. Hvis en person er "umoden" og på sin vis ikke opfører sig ordentligt over for dig, så er det faktisk dig der bør vise en moden opførsel. Vi har mange aldersgrupper, det kan ikke undgås at nogle spilere kan være en smule umoden, selvom vi forventer det af alle. Sker det og du får problemer med en spiller pga. hans opførsel, skal du rapporter personen til os, og kun os, så vi kan tage affære hvis det er nødvendigt.
"This is why we are here, because this little blue diamond has 1562 uses!"
E = MineCraft² | That guy with the rocks.
User avatar
bobiboblolo
Posts: 484
Joined: 29 Dec 2010, 19:53

Re: Ansøgning

Post by bobiboblolo »

En bygning på 2,5 mil blocks, er du sikker på du ikke overdriver det svarer til en massiv klods på mere end 200*200*60.
Hvilket vil være 15,6% af hvad der i mindst et halvt år er bygget på crafters.dk.
At bygge den klods vil også tage ca 12 dage hvis man har uendelige blokke og placere 2,5 blok i sekundet uden pauser.
Last edited by bobiboblolo on 18 Oct 2011, 12:02, edited 1 time in total.
Image
User avatar
Marcus007363
Posts: 573
Joined: 16 May 2011, 12:51
Location: Danmark

Re: Ansøgning

Post by Marcus007363 »

bobiboblolo wrote:En bygning på 2,5 mil blocks, er du sikker på du ikke overdriver det svarer til en massiv klods på mere end 200*200*60.
Hvilket vil være 15,6% af hvad der i hele crafters.dk historie er bygget.
At bygge den klods vil også tage ca 12 dage hvis man har uendelige blokke og placere 2,5 blok i sekundet uden pauser.
Bob få dig et liv :lol:
(y)
User avatar
xcanner
Posts: 1748
Joined: 06 Nov 2010, 03:22
Contact:

Re: Ansøgning

Post by xcanner »

bobiboblolo wrote:En bygning på 2,5 mil blocks, er du sikker på du ikke overdriver det svarer til en massiv klods på mere end 200*200*60.
Hvilket vil være 15,6% af hvad der i hele crafters.dk historie er bygget.
At bygge den klods vil også tage ca 12 dage hvis man har uendelige blokke og placere 2,5 blok i sekundet uden pauser.
Eftersom der ikke er log på "hele crafters historie", så holder dit regnestykke ikke :lol:
It's all about the community
User avatar
bobiboblolo
Posts: 484
Joined: 29 Dec 2010, 19:53

Re: Ansøgning

Post by bobiboblolo »

Men resten af regnestykket holder.
Image
User avatar
Rabjerg
Posts: 61
Joined: 12 Sep 2011, 11:05

Re: Ansøgning

Post by Rabjerg »

bobiboblolo wrote:En bygning på 2,5 mil blocks, er du sikker på du ikke overdriver det svarer til en massiv klods på mere end 200*200*60.
Hvilket vil være 15,6% af hvad der i mindst et halvt år er bygget på crafters.dk.
At bygge den klods vil også tage ca 12 dage hvis man har uendelige blokke og placere 2,5 blok i sekundet uden pauser.
Image
Post Reply