Ansøgning

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
Zanity58
Posts: 1
Joined: 19 Oct 2011, 14:57

Ansøgning

Post by Zanity58 »

Navn: Nikolaj

Minecraft navn: Niko462

Alder: 12

Sted: Viborg Midtjylland

Interesse: Computer ps3, fodbold venner kæreste

Minecraft erfaring: Jeg har spillet meget singleplayer og andre servere og jeg ved hvordan man opfører sig.

Hvor har du hørt om crafters.dk: Gennem en af mine rigtig gode venner.

Venner på serveren: Nej dsv

Hvorfor vil du joine vores server: Fordi jeg har hørt mange gode ting om den og der er nogle rigtig gode regler :D

Har du læst og forstået reglerne: Ja der var mange men håber det bliver det værd :)

Hilsen Nikolaj :)
User avatar
julemand101
Posts: 3327
Joined: 06 Nov 2010, 19:12
Location: Brabrand
Contact:

Re: Ansøgning

Post by julemand101 »

Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk

P.S Vi tager desuden ikke imod nye brugere i denne her uge men du er velkommen til at rette din ansøgning til og så sakl vi nok se videre på den når vi igen åbner op.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
User avatar
kirkhammer
Posts: 410
Joined: 07 Nov 2010, 16:46
Location: Odense

Re: Ansøgning

Post by kirkhammer »

inaktiv
The kirkhammer has spoken.
Post Reply