ban!
- MineHammer11
ban!
Hvorfor er jeg banned ?? vil gerne vide fordi jeg ikk har gjort noget?
- xcanner
- MineHammer11
Re: ban!
lol like 12 melon i en kiste der ikk er låst hvor der står forfrestning over er det en grund til ban kunne man så ikk sige jail istedet ? syntes det er lidt dårligt at der er ban pga af 12 melon i en kiste der ikk er låst alle kan jo komme til kisten og der står ikk den tilhører kofod
- Kofodz
Det jo ligemeget om det er melon eller dia - det jo princippet.
Hvis der stod en kiste med Dia i der var åben og et skilt ved siden af hvor der stod Diamant ville du jo heller ikke tage der?
Forfriskninger er jo noget man spiser en kort lille snack ? Hvordan kan det være misvisende - du bryder jo en regel med at tage for andres kister der ikke er dine, kunne forså hvis der stod: "Tag en forfriskning"
Hvis der stod en kiste med Dia i der var åben og et skilt ved siden af hvor der stod Diamant ville du jo heller ikke tage der?
Forfriskninger er jo noget man spiser en kort lille snack ? Hvordan kan det være misvisende - du bryder jo en regel med at tage for andres kister der ikke er dine, kunne forså hvis der stod: "Tag en forfriskning"
Ordblindhed er ikke en svaghed men bare noget man skal tage højde for.
-
er det perm eller hvad?:( ellers har jeg lige mistet en ven på serveren
- xcanner
Minehammer11 du har fået flere chancer før, og jeg gav dig en sidste chance for at spille på serveren uden at bryde regler, der står tydeligt hvis kiste det er!
Desuden så læs reglerne:
Desuden så læs reglerne:
Code: Select all
8. Spørg inden du tager materialer eller redskaber fra kister der ikke tilhører dig.
It's all about the community
- AndersKahlke
Så dvs. det er perm?xcanner wrote:Minehammer11 du har fået flere chancer før, og jeg gav dig en sidste chance for at spille på serveren uden at bryde regler, der står tydeligt hvis kiste det er!
Desuden så læs reglerne:
Code: Select all
8. Spørg inden du tager materialer eller redskaber fra kister der ikke tilhører dig.
BulbaSaw
- Notch for president!
- Notch for president!